Pregled bibliografske jedinice broj: 1250290
ICT u prodaji automobila u Hrvatskoj
ICT u prodaji automobila u Hrvatskoj, 2020., diplomski rad, diplomski, Zadar
CROSBI ID: 1250290 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ICT u prodaji automobila u Hrvatskoj
(ICT in car sales in Croatia)
Autori
Radović, Verena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Mjesto
Zadar
Datum
13.05
Godina
2020
Stranica
93
Mentor
Zekanović-Korona, Ljiljana
Ključne riječi
ICT, poslovanje, poduzetništvo, tehnologije, automobili, prodaja, zaposlenici, prilagodba, razvoj
(ICT, bussines, enterpreneurship, tehnologies, cars, sales, employees, adjustment)
Sažetak
Automobilska industrija je jedna od najvećih i najvažnijih industrija u svijetu, a automobilske kompanije se ubrajaju među najsnažnije i najveće svjetske kompanije. U ovom se radu analizira stanje i perspektive autoindustrije te izazovi njenog razvoja, prvenstveno s aspekta korištenja informacijskih i komunikacijskih tehnologija u području prodaje. Zaključno, utvrđuje se perspektiva učinkovitosti i prilagodbe zaposlenika prodaje automobila u vidu razvoja informacijsko komunikacijskih tehnologija. Pametna upotreba ICT-a odnosi se na sposobnost poduzeća u lancu opskrbe da elektronički i neometano komuniciraju, izbjegavajući ili značajno smanjujući ručnu obradu podataka na papiru. Također se odnosi na neviđene mogućnosti tvrtki, posebno malih i srednjih poduzeća u koju skupinu spadaju poduzeća prodaje automobila u Hrvatskoj, za ulazak na nova tržišta omogućavajući im sudjelovanje u globalnim digitalnim lancima opskrbe. Svrha ovog istraživanja je utvrditi povezanost informacijsko komunikacijskih tehnologija s poslovanjem poduzeća, te učinkovitost i prilagodbu zaposlenika radu podržanom modernim tehnologijama. Anketa sadrži dvadeset pitanja sa dva ili više ponuđenih odgovora i sva su obavezna. U anketi je sudjelovalo šezdeset i šest ispitanika. Svi ispitanici su odgovorili na sva pitanja. Potvrđujući sve hipoteze postavljene prije početka ankete, može se zaključiti da je ovo istraživanje potvrdilo ono što se pretpostavljalo, naime da zaposlenici prodaje automobila aktivno koriste informacijske i komunikacijske tehnologije u svom radu, razumiju ih, sposobni su nadzirati promjene i primijeniti ih u obavljanju svojih poslovnih aktivnosti i zadataka. ICT utječe na uspješnost zaposlenika i optimizaciju poslovnih procesa
Izvorni jezik
Hrvatski