Pregled bibliografske jedinice broj: 125027
"Pričat ću ti priču": Narativna sposobnost kao pokazatelj uspjeha u usvajanju stranog jezika?
"Pričat ću ti priču": Narativna sposobnost kao pokazatelj uspjeha u usvajanju stranog jezika? // Psiholingvistika i kognitivna znanost u hrvatskoj primijenjenoj lingvistici / Stolac, Diana, Ivanetić, Nada, Pritchard, Boris (ur.).
Zagreb : RIjeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2003. str. 473-480 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 125027 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
"Pričat ću ti priču": Narativna sposobnost kao pokazatelj uspjeha u usvajanju stranog jezika?
("I'll tell you a story": Narrative skill as a sign of success in foreign language acquisition)
Autori
Marta Medved Krajnović
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Psiholingvistika i kognitivna znanost u hrvatskoj primijenjenoj lingvistici
/ Stolac, Diana, Ivanetić, Nada, Pritchard, Boris - Zagreb : RIjeka : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2003, 473-480
Skup
Psiholingvistika i kognitivna znanost u hrvatskoj primijenjenoj lingvistici
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 18.05.2003. - 19.05.2003
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
spoznajni i jezični razvoj; narativna sposobnost; usvajanje stranog jezika
(cognitive and language development; narrative skill; foreign language acquisition)
Sažetak
U radu se ukratko govori o ulozi priče u spoznajnom i jezičnom razvoju djeteta te o ulozi koju priča ima u ranoj nastavi stranih jezika. Iznesene su dosadašnje spoznaje o razvoju dječje narativne sposobnosti te hipoteza da narativna sposobnost predškolske djece može biti dobar pokazatelj njihova budućega školskog uspjeha. Ponukani tom hipotezom, proveli smo istraživanje o odnosu narativne kvalitete priča koje su jedanestogodišnjaci ispričali na materinskom jeziku i jezične i komunikacijske kvalitete priča koje su ti isti jedanaestogodišnjaci ispričali na stranom jeziku. Rezultati istraživanja ukazuju da bi se na temelju narativne sposobnosti djece na materinskom jeziku moglo suditi o dječjem uspjehu u usvajanju stranog jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA