Pregled bibliografske jedinice broj: 1250246
Marketing u modnoj indstriji
Marketing u modnoj indstriji, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1250246 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing u modnoj indstriji
(Marketing in fashion industry)
Autori
Hordov, Monika
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
30.09
Godina
2015
Stranica
68
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
marketing u modnoj industriji, marketinški koncept u modnoj industriji, ciljna tržišta u modnoj industriji, segmentacija na modnom tržištu, ponašanje potrošača na modnom tržištu, etika na modnom tržištu, trendovi na modnom tržištu, uspjeh na modnom tržištu
(marketing in fashion industry, marketing concept in fashion industry, target markets in fashion industry, segmentation in fashion market, consumer behavior in fashion market, ethics in fashion market, trends in fashion market, success in fashion market)
Sažetak
Modna industrija je područje stalnih promjena kojima se treba prilagoditi, a kako bi im se uspješno prilagodili bitna je primjena uspješnog marketinga koji osigurava, s jedne strane, učinkovito zadovoljavanje potreba i želja potrošača, a s druge strane ostvarenje profita i ostalih organizacijskih ciljeva. Dizajneri, proizvođači i trgovci na modnom tržištu donose jednu od važnijih odluka, a to je definiranje ciljnog tržišta za koje kreiraju optimalni marketing miks. Cilj istraživanja ovog rada jest upoznati se s marketingom u modnoj industriji i uvidjeti koji su glavni faktori uspjeha na modnom tržištu. Svrha istraživanja jest ukazati na važnost povezivanja marketinga, ciljeva i mogućnosti te etike na modnom tržištu, kako svjetskom, tako i hrvatskom, a to je upravo ključ uspjeha u modnoj industriji. Prilikom istraživanja koristile su se metode definicije, deskripcije i apstrakcije, zatim metoda dedukcije, indukcije, analize, sinteze, kompilacije i multidisciplinarni pristup.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija