Pregled bibliografske jedinice broj: 1250238
Poslovna komunikacija i informacijska tehnologija u suvremenim poduzećima
Poslovna komunikacija i informacijska tehnologija u suvremenim poduzećima, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1250238 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poslovna komunikacija i informacijska tehnologija u
suvremenim poduzećima
(Business communication and information technology in
modern companies)
Autori
Rakić, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
15.07
Godina
2015
Stranica
49
Mentor
Krajnović, Aleksandra ; Zdrilić, Ivica
Ključne riječi
komunikacija, poslovanje poduzeća, informacijsko-komunikacijska tehnologija, informacije, suvremeno poduzeće
(communication, company business, information and communication technology, information, modern company)
Sažetak
Turbulentna okolina koja se javlja u današnjem poslovnom svijetu zahtijeva od poduzeća da ulažu maksimalan trud da bi opstala na tržištu. Važnost zaposlenika u poduzeću u današnjem vremenu od velikog je značaja za uspjeh poduzeća. Uspjeh poduzeća ovisi o tome imaju li zaposlenici potrebna znanja i vještine za obavljanje zadataka. Zaposlenici svoj rad ne obavljaju individualno već u grupama, a za rad u grupi najznačajnija je komunikacija. Putem komunikacije zaposlenici postaju motiviraniji za rad i uspješnije obavljaju zadatke, što dovodi do povećanja efikasnosti u poslovanju poduzeća. Zbog snažnog razvoja informacijsko-komunikacijske tehnologije oblici poslovanja poduzeća su se znatno promijenili. U današnjem suvremenom tehnološkom okruženju, komunikacija unutar poduzeća postala je značajan čimbenik funkcioniranja poduzeća. Komunikacija unutar poduzeća danas značajno pridonosi razvoju poslovanja poduzeća. Poduzeće bez razvijenog komunikacijskog sustava ne može opstati na tržištu jer su danas informacije jedan od najvrjednijih resursa. Informacije moraju u svakom trenutku biti dostupne svima kako bi se komunikacija unutar poduzeća mogla besprijekorno odvijati. Komunikacije su diljem svijeta poprimile sve veću važnost u poslovanju, pa se zbog toga sve više pažnje posvećuje komunikaciji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zadru