Pregled bibliografske jedinice broj: 1250213
Primjena internet marketinga u zdravstvenom turizmu RH
Primjena internet marketinga u zdravstvenom turizmu RH, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1250213 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena internet marketinga u zdravstvenom turizmu
RH
(Application of internet marketing in health tourism
in the Republic of Croatia)
Autori
Bosna, Edi
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
30.09
Godina
2014
Stranica
57
Mentor
Krajnović, Aleksandra ; Radović, Marino
Ključne riječi
zdravlje i turizam, wellness, medicina i turizam, internet marketing, oglašavanje u zdravstvenom turizmu
(health and tourism, wellness, medicine and tourism, internet marketing, advertising in health tourism)
Sažetak
Zdravstveni turizam se može definirati kao granično područje medicine i turizma, u kojem gospodarski subjekti iz područja turizma i zdravstvene ustanove organiziraju boravak turista u klimatskim i lječilišnim mjestima prvenstveno radi prevencije oboljenja i rehabilitacije. Republika Hrvatska raspolaže izuzetnim prirodnim bogatstvima koja su ključan preduvjet razvoja zdravstvenog turizma. U radu se prikazuje primjena i važnost internet marketinga u zdravstvenom turizmu RH. Većina hrvatskih tvrtki koje pružaju usluge zdravstvenog turizma primjenjuje internet marketing, međutim problem je taj da Hrvatska još uvijek nije razvila zdravstveni turizam do te mjere da ostvari veće pozitivne implikacije. U RH postoji još nerazvijeni medicinski turizam što znači da bi trebalo aktivirati postojeće neiskorištene resurse putem razvojnih strateških planova te primijeniti internet marketing u njihovoj promociji. Rad iznosi najzastupljenije tipove internet marketinga hrvatskih tvrtki prilikom promocije usluga zdravstvenog turizma.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija