Pregled bibliografske jedinice broj: 1250175
Segmentacija tržišta na primjeru poduzeća "Kraš d.d."
Segmentacija tržišta na primjeru poduzeća "Kraš d.d.", 2012., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1250175 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Segmentacija tržišta na primjeru poduzeća "Kraš
d.d."
(Market segmentation on the example of the company
"Kraš d.d.")
Autori
Bobaš, Marijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
05.10
Godina
2012
Stranica
53
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
marketing, segmentacija tržišta, profil potrošača, Kraš d.d.
(marketing, market segmentation, consumer profile, Kraš d.d.)
Sažetak
Na temelju dostupne stručne literature i metode intervjua ovim radom je provedeno istraživanje koncepta segmentacije tržišta s posebnim osvrtom na primjer tvrtke "Kraš d.d.", te je uočen značaj podjele tržišta na segmente kako bi se tvrtke diferencirale ponudom i zadovoljile različite skupine potrošača. Marketing je proces kojim organizacije stvaraju vrijednost za kupce i grade snažne odnose s kupcima kako bi na temelju toga ostvarile dobit. Segmentacija tržišta je podjela tržišta (potrošača) u skupine, pri čemu potrošači unutar skupina međusobno trebaju biti što sličniji, a razlike među skupinama što je moguće veće. Koncept segmentacije nastao je iz shvaćanja da ljudi kupuju iste proizvode ili usluge iz različitih razloga. Osnovni koncept na kojemu se zasniva marketing je koncept ljudskih potreba. Segment ne smije biti premali, ali ni pretjerano velik već treba iznaći neku optimalnu veličinu s obzirom na sposobnost tvrtke koja vrši segmentaciju. Poznavajući svoje ciljno tržište tvrtke mogu usmjeriti svoje marketinške aktivnosti prema klijentima. U radu se opisuje primjer "Kraša d.d." kao tvrtke koja aktivno provodi segmentaciju tržišta sa opsluživanjem različitih skupina potrošača konditorskih proizvoda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija