Pregled bibliografske jedinice broj: 1250159
Strategije tržišnih izazivača s posebnim osvrtom na strategiju gerilskog marketinga
Strategije tržišnih izazivača s posebnim osvrtom na strategiju gerilskog marketinga, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1250159 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategije tržišnih izazivača s posebnim osvrtom na
strategiju gerilskog marketinga
(Strategies of market challengers with special
reference to guerrilla marketing strategy)
Autori
Vukić, Ivona
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
01.10
Godina
2012
Stranica
42
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
konkurentnost tržišta, tržišni izazivači, gerilska tržišna borba, Jay Conrad Levinson, gerilski marketing
(market competitiveness, market challengers, guerilla market struggle, Jay Conrad Levinson, guerilla marketing)
Sažetak
S obzirom da tvrtke danas posluju na izrazito konkurentnim tržištima, konstantno se nalaze pod pritiskom kako se istaknuti na tržištu. Kako bi provodile optimalnu strategiju pozicioniranja svojih marki, tvrtke posebnu pozornost moraju obratiti na konkurenciju. Ukoliko se odluče postati tržišni izazivači, mogu odabrati jednu od pet strategija napada. Ovaj rad se posebno osvrće na gerilsku borbu koja uključuje uporabu konvencionalnih i nekonvencionalnih sredstava, a manifestira se u povremenim manjim napadima na protivnika kako bi se osiguralo trajno uporište na tržištu. U sklopu gerilske borbe razvijen je poseban oblik marketinga kojeg je 1984. godine uveo Jay Conrad Levinson objavom svoje popularne knjige 'Guerilla marketing'. Gerilski marketing ili marketing gerila predstavlja način na koji se konvencionalni cilj ostvaruje nekonvencionalnim načinima i sredstvima uz relativno minimalne budžete i maksimalne učinke. Namijenjen je ponajprije malim i srednjim tvrtkama koje su ograničene financijskim sredstvima ali su svjesne važnosti promocije i žele se istaknuti na tržištu. Gerilski marketing ima za cilj stvoriti atraktivne, jedinstvene i upečatljive koncepte koji će virusno pokrenuti interes i pažnju potrošača. Rad kroz prikaz prednosti i nedostataka gerilskog marketinga donosi odgovor na pitanje kako se male tvrtke mogu istaknuti originalnošću i pronaći svoje mjesto na tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija