Pregled bibliografske jedinice broj: 1250154
Glavni oglašivački apeli automobilske industrije
Glavni oglašivački apeli automobilske industrije, 2017., diplomski rad, diplomski, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, Zadar
CROSBI ID: 1250154 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Glavni oglašivački apeli automobilske industrije
(Main automobile industry advertising appeals)
Autori
Begović, Tea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Mjesto
Zadar
Datum
25.01
Godina
2017
Stranica
82
Mentor
Sušac, Vlado
Ključne riječi
automobilska industrija, globalizacija, mediji, identitet, semiotika, brend, spol
(automotive industry, globalization, media, identity, semiotics, brand, gender)
Sažetak
Vozač u prometu gubi svoj identitet i sveden je na marku automobila i broj tablice te da bi ublažio taj nedostatak vozač svoj identitet projicira na vozilo čime na izvjestan način postaje vozilo. Taj osjećaj identiteta i pripadnosti je karta na koju igraju velike automobilske tvrtke koje žele da se kupci poistovjete s njihovom markom vozila. To čine oglasima koje plasiraju na tržište putem medija. Različitim medijima dopiru do velikog broja ljudi i potrošača, a mediji su dominantan proizvođač i prenositelj značenja, a time i ideologija, društvenih vrijednosti i utječu na konstrukciju identiteta. Zbog toga je važna semiotika ; kako bi se raskrinkalo ono što se počelo uzimati zdravo za gotovo i kako bi se zapitali što se krije iza tih znakova. Upravo to je i motiv ovog istraživanja, željelo se utvrditi postoje li razlike među porukama koje se plasiraju na različita tržišta. Budući da je globalizacija uzela maha, semiotičkom analizom željelo se istražiti poruke koje su plasirane na američko, odnosno zapadno, i japansko, istočno, tržište te njihove sličnosti i razlike. Također, drugi dio istraživanja odnosio se na poruke koje se plasiraju ženama, odnosno muškarcima u časopisima namijenjenim jednima i drugima
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Filologija