Pregled bibliografske jedinice broj: 1250147
Semiotičke manifestacije postmodernizma u hrvatskim medijima
Semiotičke manifestacije postmodernizma u hrvatskim medijima, 2018., diplomski rad, diplomski, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, Zadar
CROSBI ID: 1250147 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Semiotičke manifestacije postmodernizma u hrvatskim
medijima
(Semiotic manifestation of postmodernism in Croatian
media)
Autori
Šarić, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Mjesto
Zadar
Datum
30.11
Godina
2018
Stranica
79
Mentor
Sušac, Vlado
Ključne riječi
semiotika ; hrvatski mediji ; postmodernizam
(semiotics ; Croatian media ; postmodernism)
Sažetak
Tema ovog rada jesu semiotičke manifestacije postmodernizma u hrvatskim medijima. U radu su se proučavali elementi postmodernizma koji su vidljivi u hrvatskim masovnim medijima. U prvom dijelu rada promatrao se teorijski aspekt postmodernizma. Naime za bolje razumijevanje i mogućnost prepoznavanja potrebno je objasniti početak pojave postmodernizma. U radu se navode i prepoznatljivi alati postmodernizma koji se kasnije u analizi prepoznaju. Kako je analiza vršena na korpusu hrvatskih masovnih medijima, u radu se donosi kratka povijest pojave medija u Hrvatskoj. U ovom radu analizirana je popularna internetska kultura, popularni memeovi, analiziraju se satirične Facebook stranice kao što su „Di su pare?“ i „Ćaća se vrača“, emisije RTL Direkt Zorana Šprajca i Prime Time News Bara. U radu se donose još neki primjeri postmodernističkih elemenata koji su prepoznati u hrvatskom medijskom prostoru, ali i na svjetskoj sceni.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Filologija