Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1250128

Nove strategije određivanja cijena


Trninić, Aneta
Nove strategije određivanja cijena, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1250128 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nove strategije određivanja cijena
(New Pricing Strategies)

Autori
Trninić, Aneta

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
21.09

Godina
2011

Stranica
55

Mentor
Krajnović, Aleksandra

Ključne riječi
strategije određivanja cijena, globalizacija, Internet, e-tržište, ponašanje potrošača
(pricing strategies, globalization, Internet, e-market, consumer behavior)

Sažetak
Iako postoje brojni čimbenici koji su u suvremeno doba utjecali na stvaranje novih strategija određivanja cijena mogu se sumirati tri osnovna, a to su: globalizacija, Internet i promjene ponašanja potrošača. Proces globalizacije ili stvaranja jedinstvenog svjetskog tržišta započeo je krajem 20. stoljeća uslijed razvoja tehnologije i komunikacijskih sredstava. S obzirom da konkurencija više nije teritorijalno određena, poduzeća, da bi ostala konkurentna, moraju poslovati i na domaćem i stranom tržištu, te se time stavlja sve veći naglasak na troškovno orijentirane strategije određivanja cijena. Razvoj Interneta omogućio je stvaranje novog virtualnog tržišta te time otvorio novu dimenziju poslovanja, povećao transparentnost poslovanja, a time i samo konkurentsko natjecanje podigao na višu razinu. Nove participativne strategije određivanja cijena, koje su se razvile posredstvom Interneta, stavljaju sve veći naglasak na suvremenog potrošača koji indirektno utječe na formiranje cijena. Iako menadžeri rijetko govore o vlastitim strategijama i taktikama određivanja cijena, držeći ih kao strogo čuvanu poslovnu tajnu, sudeći po sve većem interesu brojnih marketinških stručnjaka, može se naslutiti da će upravo strategije određivanja cijena postati jednim od najvažnijih pravaca za profitabilno poslovanje u budućnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Trninić, Aneta
Nove strategije određivanja cijena, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Trninić, A. (2011) 'Nove strategije određivanja cijena', diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Trnini\'{c}, Aneta}, year = {2011}, pages = {55}, keywords = {strategije odre\djivanja cijena, globalizacija, Internet, e-tr\v{z}i\v{s}te, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a}, title = {Nove strategije odre\djivanja cijena}, keyword = {strategije odre\djivanja cijena, globalizacija, Internet, e-tr\v{z}i\v{s}te, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Trnini\'{c}, Aneta}, year = {2011}, pages = {55}, keywords = {pricing strategies, globalization, Internet, e-market, consumer behavior}, title = {New Pricing Strategies}, keyword = {pricing strategies, globalization, Internet, e-market, consumer behavior}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font