Pregled bibliografske jedinice broj: 1250109
Semiotika intertekstualnosti u filmovima Quentina Tarantina
Semiotika intertekstualnosti u filmovima Quentina Tarantina, 2019., diplomski rad, diplomski, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, Zadar
CROSBI ID: 1250109 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Semiotika intertekstualnosti u filmovima Quentina
Tarantina
(Semiotics of intertextuality in the films of Quentin
Tarantino)
Autori
Tea Stipanović
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Mjesto
Zadar
Datum
12.03
Godina
2019
Stranica
86
Mentor
Sušac, Vlado
Ključne riječi
semiotika, postmodernizam, intertekstualnost, intermedijalnost, Tarantino
(semiotics, postmodernism, intertextuality, intermediality, Tarantino)
Sažetak
Ema ovog rada je semiotika intertekstualnosti u filmovima Quentina Tarantina. Kako bi se stvorila jasna podloga za analizu njegovih filmova prvo je pojašnjen pojam postmodernizma u okviru kojeg Tarantino i djeluje te su objašnjena njegova obilježja. Nastavno na to, definiran je i postmoderni film i njegove karakteristike. Intertekstualnost, kao jedan od fenomena postmodernizma i postmodernog filma, definirana je te su spomenute njezine vrste i stupnjevi. Prije same analize Tarantinovih filmova ukratko je opisano njegovo stvaralaštvo kako bi se bolje upoznao njegov rad. U analizi je obuhvaćeno pet njegovih filmova: “Psi iz rezervoara”, “Pakleni šund”, “Kill Bill: Vol 1 i Vol 2”, “Nemilosrdni gadovi” te “Odbjegli Django”. Prvi korak je ukratko predstavljanje svakog filma, a idući je identifikacija intertekstualnih elemenata u njima. Analizom je utvrđeno kako postoji jasno vidljiva intertekstualnost među filmovima samog Tarantina, ali također između filmovima Tarantina i drugih autora
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Filologija, Znanost o umjetnosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti