Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1249985

Transformativni potencijal autoetnografije u poučavanju kvalitativnih metoda istraživanja u studiju pedagogije


Bartulović, Marija
Transformativni potencijal autoetnografije u poučavanju kvalitativnih metoda istraživanja u studiju pedagogije // Metodički obzori/Methodological horizons, 16 (2021), 2; 5-22 doi:10.32728/mo.16.2.2021.01 (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1249985 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Transformativni potencijal autoetnografije u poučavanju kvalitativnih metoda istraživanja u studiju pedagogije
(TRANSFORMATIVE POTENTIAL OF AUTOETNOGRAPHY IN TEACHING QUALITATIVE RESEARCH METHODS TO FUTURE PEDAGOGUES)

Autori
Bartulović, Marija

Izvornik
Metodički obzori/Methodological horizons (1846-1484) 16 (2021), 2; 5-22

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
visoko obrazovanje, kvalitativna istraživanja obrazovanja, autoetnografija, pedagoški odnos, refleksivnost
(higher eduaction, qualitative research in education, autoethnography, pedagogical relationship, reflexivity)

Sažetak
Polazeći od širih pitanja o pedagogiji primjerenoj metodologiji istraživanja i mogućnostima njezina posredovanja u okviru kolegija o kvalitativnim metodama istraživanja u studiju pedagogije, u radu se usmjeravam na analizu pedagogičnosti autoetnografije. Nakon kratkog predstavljanja autoetnografije kao specifične metode istraživanja i vrste teksta, slijedi prikaz njezine sve ekstenzivnije primjene u kontekstu obrazovanja i profesionalnog razvoja odgojno-obrazovnih djelatnika. U centralnome dijelu rada, služeći se primjerom autoetnografskoga seminarskog zadatka koji studenti realiziraju u kolegiju o kvalitativnoj metodologiji istraživanja koji izvodim, detaljnije razlažem mogućnosti primjene autoetnografije u razvoju istraživačkih vještina i dispozicija budućih pedagoga-istraživača. Pritom autoetnografiju ne promatram samo kao vrstu kvalitativnoga istraživanja, već i kao oblik uspostavljanja autentičnog pedagoškog odnosa između nastavnika i studenata. Rad završavam promišljanjem o svrhovitosti opisane nastavne prakse i širim implikacijama primjene autoetnografije u poučavanju (metodologijskih kolegija) u studiju pedagogije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marija Bartulović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi

Citiraj ovu publikaciju:

Bartulović, Marija
Transformativni potencijal autoetnografije u poučavanju kvalitativnih metoda istraživanja u studiju pedagogije // Metodički obzori/Methodological horizons, 16 (2021), 2; 5-22 doi:10.32728/mo.16.2.2021.01 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
Bartulović, M. (2021) Transformativni potencijal autoetnografije u poučavanju kvalitativnih metoda istraživanja u studiju pedagogije. Metodički obzori/Methodological horizons, 16 (2), 5-22 doi:10.32728/mo.16.2.2021.01.
@article{article, author = {Bartulovi\'{c}, Marija}, year = {2021}, pages = {5-22}, DOI = {10.32728/mo.16.2.2021.01}, keywords = {visoko obrazovanje, kvalitativna istra\v{z}ivanja obrazovanja, autoetnografija, pedago\v{s}ki odnos, refleksivnost}, journal = {Metodi\v{c}ki obzori/Methodological horizons}, doi = {10.32728/mo.16.2.2021.01}, volume = {16}, number = {2}, issn = {1846-1484}, title = {Transformativni potencijal autoetnografije u pou\v{c}avanju kvalitativnih metoda istra\v{z}ivanja u studiju pedagogije}, keyword = {visoko obrazovanje, kvalitativna istra\v{z}ivanja obrazovanja, autoetnografija, pedago\v{s}ki odnos, refleksivnost} }
@article{article, author = {Bartulovi\'{c}, Marija}, year = {2021}, pages = {5-22}, DOI = {10.32728/mo.16.2.2021.01}, keywords = {higher eduaction, qualitative research in education, autoethnography, pedagogical relationship, reflexivity}, journal = {Metodi\v{c}ki obzori/Methodological horizons}, doi = {10.32728/mo.16.2.2021.01}, volume = {16}, number = {2}, issn = {1846-1484}, title = {TRANSFORMATIVE POTENTIAL OF AUTOETNOGRAPHY IN TEACHING QUALITATIVE RESEARCH METHODS TO FUTURE PEDAGOGUES}, keyword = {higher eduaction, qualitative research in education, autoethnography, pedagogical relationship, reflexivity} }

Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font