Pregled bibliografske jedinice broj: 1249970
Analiza međunarodnih i evropskih strateških dokumenata u području ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja s naglaskom na socio-kulturni identitet
Analiza međunarodnih i evropskih strateških dokumenata u području ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja s naglaskom na socio-kulturni identitet // Socio-kulturni identiteti djece predškolskog uzrasta u Crnoj Gori / Milić, Saša (ur.).
Nikšić: Univerzitet Crne Gore, 2021. str. 145-166
CROSBI ID: 1249970 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza međunarodnih i evropskih strateških
dokumenata u području ranoga i predškolskoga
odgoja i obrazovanja s naglaskom na socio-kulturni
identitet
(Analysis of international and European strategic
documents in the field of early and preschool
education with an emphasis on socio-cultural
identity)
Autori
Marija Bartulović
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni
Knjiga
Socio-kulturni identiteti djece predškolskog uzrasta u Crnoj Gori
Urednik/ci
Milić, Saša
Izdavač
Univerzitet Crne Gore
Grad
Nikšić
Godina
2021
Raspon stranica
145-166
ISBN
978-86-7664-200-7
Ključne riječi
pravo na rani i predškolski odgoj i obrazovanje, socio-kulturni identitet djece, europski i međunarodni standardi
(the right to early and preschool education, socio-cultural identity of children, European and international standards)
Sažetak
Primjenom četiriju općih načela Konvencije o pravima djeteta UN-a (nediskriminacija ; najbolji interes djeteta ; pravo na život, opstanak i razvoj ; pravo djeteta da izrazi svoje mišljenje) kao analitičkoga okvira, u poglavlju se razmatra na koji je način koncept socio-kulturnoga identiteta integriran u području ranoga i predškolskog odgoja i obrazovanja europskih zemalja. Analizom su obuhvaćeni relevantni međunarodni i europski strateški dokumenti u području ranoga i predškolskoga odgoja, kao i pojedinačni podaci za svaku od zemalja članica mreže Eurydice u području ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja. Rezultati analize ukazuju na potrebu za unapređivanjem sustava ranoga i predškolskoga odgoja u domeni nediskriminacije i dječje participacije u većini europskih zemalja
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija