Pregled bibliografske jedinice broj: 1249967
Međunarodna marketinška strategija luksuznih modnih marki
Međunarodna marketinška strategija luksuznih modnih marki, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Poslovna škola Libertas, Zagreb
CROSBI ID: 1249967 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Međunarodna marketinška strategija luksuznih
modnih marki
(International Marketing Strategy of Luxury Fashion
Brands)
Autori
Turner, Nika
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Poslovna škola Libertas
Mjesto
Zagreb
Datum
03.10
Godina
2022
Stranica
53
Mentor
Igor Zovak
Ključne riječi
modna industrija, marketinške strategije, luksuzna moda
(fashion industry, marketing strategies, luxury fashion)
Sažetak
U 20. stoljeću razvojem tehnologije, a samim time i pojave prvih šivaćih strojeva i razvoja tvorničkog sustava proizvodnje dolazi do značajnijeg razvoje modne industrije. Osim toga, dolazi i do značajnijeg širenja prodajnih mjesta, te se odjeća počinje masovno proizvoditi u standardnim veličinama i fiksnim cijenama. Razvoj modne industrije u početku je vezan isključivo za Ameriku i Europu, međutim danas je modna industrija izrazito globalna pri čemu se odjeća dizajnira u jednoj, proizvedi u drugoj, a prodaje u trećoj zemlji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija