Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1249966

STAVOVI SVEUČILIŠNIH NASTAVNIKA O HUMORU U VISOKOŠKOLSKOJ NASTAVI


Tatković, Nevenka; Lazić, Dea
STAVOVI SVEUČILIŠNIH NASTAVNIKA O HUMORU U VISOKOŠKOLSKOJ NASTAVI // Učitelj - između tradicije i suvremenosti
Gospić, Hrvatska, 2019. str. 346-359 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1249966 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
STAVOVI SVEUČILIŠNIH NASTAVNIKA O HUMORU U VISOKOŠKOLSKOJ NASTAVI
(TEACHERS’ OPINIONS ABOUT HUMOR IN HIGHER EDUCATION)

Autori
Tatković, Nevenka ; Lazić, Dea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Učitelj - između tradicije i suvremenosti / - , 2019, 346-359

Skup
Međunarodni znanstveno-stručni skup 16. Dani Ante i Šime Starčevića

Mjesto i datum
Gospić, Hrvatska, 24.05.2019. - 25.05.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
kvaliteta nastave, međuljudski odnosi, osposobljavanje, studenti, visoko obrazovanje
(interpersonal relationships, students, training, university, quality of teaching)

Sažetak
Pod utjecajem globalizacije i modernizacije u društvu nastaje potreba za promjenom i razvojem novih kompetencija sveučilišnih nastavnika u visokom obrazovanju. Opće je poznato da humor ima pozitivna djelovanja na ljudsko zdravlje. Ipak, prema nekim istraživanjima, u nastavi se humor upotrebljava tek ponekad ili rijetko. Dokazano je i da mlađi ispitanici (studenti i srednjoškolci) imaju razvijeniji smisao za humor od onih starijih (učitelja, nastavnika i profesora). Mnoga istraživanja pokazuju korelaciju između primjene humora u nastavi i pozitivnih ishoda učenja, ali i postojanja odre-đenih aspekata humora koji nisu primjereni u nastavi (ironija, sarkazam, humor koji uključuje vrijeđanja ili onaj povezan s etničkom pripadnošću i seksizmom). U ovom su istraživanju ispitani stavovi sveučilišnih nastavnika o humoru u visokoškolskoj nastavi s triju aspekata: 1) povezanost humora i kvalitete nastave, 2) povezanost humora i međuljudskih odnosa i 3) potreba za osposobljavanjem visokoškolskih nastavnika za korištenje humora u nastavi. Stavovi nastavnika sa svih triju istraživanih aspekata bili su pozitivni što potvrđuje potrebu korištenja humora u visokoškolskoj nastavi. Jed- nako tako, sveučilišni su nastavnici potvrdili negativan stav prema neetičnoj primjeni humora u nastavi i potrebu izbjegavanja situacija u kojima humor izaziva nelagodu studenata. Također, u svrhu povećanja učestalosti korištenja humora u nastavi iskazuje se potreba za uvođenjem suvremenih sadržaja i metoda primjene humora u nastavi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada morepress.unizd.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Tatković, Nevenka; Lazić, Dea
STAVOVI SVEUČILIŠNIH NASTAVNIKA O HUMORU U VISOKOŠKOLSKOJ NASTAVI // Učitelj - između tradicije i suvremenosti
Gospić, Hrvatska, 2019. str. 346-359 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Tatković, N. & Lazić, D. (2019) STAVOVI SVEUČILIŠNIH NASTAVNIKA O HUMORU U VISOKOŠKOLSKOJ NASTAVI. U: Učitelj - između tradicije i suvremenosti.
@article{article, author = {Tatkovi\'{c}, Nevenka and Lazi\'{c}, Dea}, year = {2019}, pages = {346-359}, keywords = {kvaliteta nastave, me\djuljudski odnosi, osposobljavanje, studenti, visoko obrazovanje}, title = {STAVOVI SVEU\v{C}ILI\v{S}NIH NASTAVNIKA O HUMORU U VISOKO\v{S}KOLSKOJ NASTAVI}, keyword = {kvaliteta nastave, me\djuljudski odnosi, osposobljavanje, studenti, visoko obrazovanje}, publisherplace = {Gospi\'{c}, Hrvatska} }
@article{article, author = {Tatkovi\'{c}, Nevenka and Lazi\'{c}, Dea}, year = {2019}, pages = {346-359}, keywords = {interpersonal relationships, students, training, university, quality of teaching}, title = {TEACHERS’ OPINIONS ABOUT HUMOR IN HIGHER EDUCATION}, keyword = {interpersonal relationships, students, training, university, quality of teaching}, publisherplace = {Gospi\'{c}, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font