Pregled bibliografske jedinice broj: 1249963
Međunarodna marketinška strategija luksuznih modnih marki
Međunarodna marketinška strategija luksuznih modnih marki, 2022. (ostalo).
CROSBI ID: 1249963 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Međunarodna marketinška strategija luksuznih modnih
marki
(International Marketing Strategy of Luxury Fashion
Brands)
Autori
Turner, Nika
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo
Godina
2022
Ključne riječi
modna industrija, marketinške strategije, luksuzna moda
(fashion industry, marketing strategies, luxury fashion)
Sažetak
U 20. stoljeću razvojem tehnologije, a samim time i pojave prvih šivaćih strojeva i razvoja tvorničkog sustava proizvodnje dolazi do značajnijeg razvoje modne industrije. Osim toga, dolazi i do značajnijeg širenja prodajnih mjesta, te se odjeća počinje masovno proizvoditi u standardnim veličinama i fiksnim cijenama. Razvoj modne industrije u početku je vezan isključivo za Ameriku i Europu, međutim danas je modna industrija izrazito globalna pri čemu se odjeća dizajnira u jednoj, proizvedi u drugoj, a prodaje u trećoj zemlji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Libertas