Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1249958

Uporaba strategija čitanja na hrvatskome i engleskome jeziku budućih odgojitelja i učitelja


Mikulec, Alenka
Uporaba strategija čitanja na hrvatskome i engleskome jeziku budućih odgojitelja i učitelja // Odjel za rano učenje jezika Hrvatskoga filološkoga društva, pozvano predavanje
Zagreb, Hrvatska, 2016. (pozvano predavanje, nije recenziran, pp prezentacija, znanstveni)


CROSBI ID: 1249958 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uporaba strategija čitanja na hrvatskome i engleskome jeziku budućih odgojitelja i učitelja
(Pre-Service Primary and Pre-School Teachers' Use of Reading Strategies in Croatian and English)

Autori
Mikulec, Alenka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, znanstveni

Skup
Odjel za rano učenje jezika Hrvatskoga filološkoga društva, pozvano predavanje

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 12.09.2016

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
čitanje na materinskom i stranom jeziku, metakognitivne strategije čitanja, studenti
(reading in L1 and L2, metacognitive reading strategies, students)

Sažetak
U izlaganju se kratko opisuje čitanje na materinskom i stranom jeziku i daju se osnovne informacije o metakognitivnim strategijama čitanja. U nastavku se opisuje istraživanje koje je imalo za cilj utvrditi koriste li se odrasli hrvatski govornici engleskoga kao J2 metakognitivnim strategijama čitanja prilikom čitanja na engleskome i hrvatskome kao J1 te koriste li se ispitanici istim strategijama prilikom čitanja na J1 i J2. Rezultati su pokazali da ispitanice percipiraju da se u prosjeku koriste ispitivanim metakognitivnim strategijama čitanja značajno ili srednje učestalo ; da rabe slične strategije na hrvatskome kao J1 i engleskome kao J2 te da ispitanice koje češće rabe metakognitivne strategije čitanja na J1 češće ih koriste i na J2.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Alenka Mikulec (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

connect.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Mikulec, Alenka
Uporaba strategija čitanja na hrvatskome i engleskome jeziku budućih odgojitelja i učitelja // Odjel za rano učenje jezika Hrvatskoga filološkoga društva, pozvano predavanje
Zagreb, Hrvatska, 2016. (pozvano predavanje, nije recenziran, pp prezentacija, znanstveni)
Mikulec, A. (2016) Uporaba strategija čitanja na hrvatskome i engleskome jeziku budućih odgojitelja i učitelja. U: Odjel za rano učenje jezika Hrvatskoga filološkoga društva, pozvano predavanje.
@article{article, author = {Mikulec, Alenka}, year = {2016}, keywords = {\v{c}itanje na materinskom i stranom jeziku, metakognitivne strategije \v{c}itanja, studenti}, title = {Uporaba strategija \v{c}itanja na hrvatskome i engleskome jeziku budu\'{c}ih odgojitelja i u\v{c}itelja}, keyword = {\v{c}itanje na materinskom i stranom jeziku, metakognitivne strategije \v{c}itanja, studenti}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Mikulec, Alenka}, year = {2016}, keywords = {reading in L1 and L2, metacognitive reading strategies, students}, title = {Pre-Service Primary and Pre-School Teachers' Use of Reading Strategies in Croatian and English}, keyword = {reading in L1 and L2, metacognitive reading strategies, students}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font