Pregled bibliografske jedinice broj: 1249958
Uporaba strategija čitanja na hrvatskome i engleskome jeziku budućih odgojitelja i učitelja
Uporaba strategija čitanja na hrvatskome i engleskome jeziku budućih odgojitelja i učitelja // Odjel za rano učenje jezika Hrvatskoga filološkoga društva, pozvano predavanje
Zagreb, Hrvatska, 2016. (pozvano predavanje, nije recenziran, pp prezentacija, znanstveni)
CROSBI ID: 1249958 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uporaba strategija čitanja na hrvatskome i
engleskome jeziku budućih odgojitelja i učitelja
(Pre-Service Primary and Pre-School Teachers' Use of
Reading Strategies in Croatian and English)
Autori
Mikulec, Alenka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, znanstveni
Skup
Odjel za rano učenje jezika Hrvatskoga filološkoga društva, pozvano predavanje
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 12.09.2016
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
čitanje na materinskom i stranom jeziku, metakognitivne strategije čitanja, studenti
(reading in L1 and L2, metacognitive reading strategies, students)
Sažetak
U izlaganju se kratko opisuje čitanje na materinskom i stranom jeziku i daju se osnovne informacije o metakognitivnim strategijama čitanja. U nastavku se opisuje istraživanje koje je imalo za cilj utvrditi koriste li se odrasli hrvatski govornici engleskoga kao J2 metakognitivnim strategijama čitanja prilikom čitanja na engleskome i hrvatskome kao J1 te koriste li se ispitanici istim strategijama prilikom čitanja na J1 i J2. Rezultati su pokazali da ispitanice percipiraju da se u prosjeku koriste ispitivanim metakognitivnim strategijama čitanja značajno ili srednje učestalo ; da rabe slične strategije na hrvatskome kao J1 i engleskome kao J2 te da ispitanice koje češće rabe metakognitivne strategije čitanja na J1 češće ih koriste i na J2.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija