Pregled bibliografske jedinice broj: 1249711
Uloga korporativnog upravljanja u kreiranju društveno odgovornog poduzeća
Uloga korporativnog upravljanja u kreiranju društveno odgovornog poduzeća, 2022., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1249711 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga korporativnog upravljanja u kreiranju
društveno odgovornog poduzeća
(The role of corporate governance in creating a
socially responsible company)
Autori
Zelić, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
21.09
Godina
2022
Stranica
999
Mentor
Ivica Zdrilić
Ključne riječi
korporativno upravljanje društveno odgovorno poslovanje interni mehanizmi korporativnog upravljanja eksterni mehanizmi korporativnog upravljanja
(corporate governance corporate social responsibility internal corporate governance mechanisms external corporate governance mechanisms)
Sažetak
Korporativno upravljanje obuhvaća sve odnose između različitih dionika poduzeća te se brine o ispunjenju njihovih potreba. Od krucijalne je važnosti identificirati potrebe i očekivanja svih dionika te potom donijeti strategiju uz pomoć koje će te potrebe biti zadovoljene. S tom svrhom uspostavljaju se različiti interni i eksterni mehanizmi korporativnog upravljanja koji su prikazani u radu. Još jedan način na koji poduzeća mogu zadovoljiti potrebe svojih interesnih dionika je provođenje modela društveno odgovornog poslovanja. Društveno odgovorno poslovanje temelj je suvremene konkurentnosti te uvelike ovisi o korporativnom upravljanju poduzeća. Poduzeća koja su dobro vođena iznutra su poduzeća koja su društveno odgovorna
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija