Pregled bibliografske jedinice broj: 124958
Propaganda, mediji, heroji, mitovi i ratnici
Propaganda, mediji, heroji, mitovi i ratnici // Polemos, 4 (2001), 2 (8); 33-79 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 124958 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Propaganda, mediji, heroji, mitovi i ratnici
(Propaganda, Media, Heroes, Myths and Warriors)
Autori
Senjković, Reana
Izvornik
Polemos (1331-5595) 4
(2001), 2 (8);
33-79
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Hrvatska; etnografija medija; izbori; rat
(Croatia; media ethnography; elections; war)
Sažetak
Medijske su slike za vrijeme rata u Hrvatskoj 1991 - 1995 umnogome sličile medijskim slikama drugih ratova 20. stoljeća, pa je i lik Hrvatskoga Ratnika koji se iz njih nadao da bi postao uzorom i poticajem, ali i da bi se upisao u sliku identiteta nacije, uvelike sličan drugim likovima uzornih ratnika. Posebno se zanimljivim, međutim, čini usporediti lik Hrvatskoga Ratnika kakvoga su predložili hrvatski mediji s hrvatskim vojnikom kojega opisuje ratna autobiografska proza ili o kakvome svjedoče kazivanja jednako onih koji su u rat pošli dobrovoljno kao i onih koje je na ratišta doveo mobilizacijski poziv.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Etnologija i antropologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
01890104
Ustanove:
Institut za etnologiju i folkloristiku, Zagreb
Profili:
Reana Senjković-Svrčić
(autor)