Pregled bibliografske jedinice broj: 1249310
Vrste normativno (ne)točnih oblika kao varijabla u istraživanjima učinkovitosti povratne informacije
Vrste normativno (ne)točnih oblika kao varijabla u istraživanjima učinkovitosti povratne informacije // 2. međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija "Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2, In memoriam prof.emer.dr.sc. Milan Matijević"
Zagreb, Hrvatska, 2022. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1249310 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vrste normativno (ne)točnih oblika kao varijabla u
istraživanjima učinkovitosti povratne informacije
(Types of norm-conforming and norm-deviant forms as a
variable in feedback effectiveness research)
Autori
Bićanić, Jasna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
2. međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija "Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2, In memoriam prof.emer.dr.sc. Milan Matijević"
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 20.05.2022. - 21.05.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
izvornojezična istraživanja ; pisanje ; školski predmet Hrvatski jezik ; školska zadaća
(first language research ; writing ; the school subject Croatian Language ; written assignment)
Sažetak
U dosad provedenim istraživanjima pisanih radova učenika zbirno su prikazane najčešće vrste normativno netočnih oblika (Travinić, 1957/1958 ; Sović, 1967 ; Alerić, 2009). Cilj je učiteljeve povratne informacije na pisani rad učenika upravo njihovo smanjivanje i(ili) otklanjanje. Istraživanja učinkovitosti povratne informacije u inojezičnom kontekstu koja su pratila promjenu u proizvodnji pojedinih normativno netočnih oblika utvrdila su da nema linearnog i uzlaznog poboljšanja tijekom vremena te se uočavaju pojedinačne razlike u dostignutom napretku (Ferris, 2006 ; Bitchener, Young, Cameron, 2005). Stoga je cilj rada bio utvrditi pojavnost jednog od češćih normativno netočnih gramatičkih oblika, kondicionala 1., u pisanim radovima učenika tijekom vremena i utvrditi učinkovitost pružene povratne informacije u smanjivanju njegove normativno netočne uporabe.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Filologija