Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1249310

Vrste normativno (ne)točnih oblika kao varijabla u istraživanjima učinkovitosti povratne informacije


Bićanić, Jasna
Vrste normativno (ne)točnih oblika kao varijabla u istraživanjima učinkovitosti povratne informacije // 2. međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija "Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2, In memoriam prof.emer.dr.sc. Milan Matijević"
Zagreb, Hrvatska, 2022. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1249310 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vrste normativno (ne)točnih oblika kao varijabla u istraživanjima učinkovitosti povratne informacije
(Types of norm-conforming and norm-deviant forms as a variable in feedback effectiveness research)

Autori
Bićanić, Jasna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni

Skup
2. međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija "Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2, In memoriam prof.emer.dr.sc. Milan Matijević"

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 20.05.2022. - 21.05.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
izvornojezična istraživanja ; pisanje ; školski predmet Hrvatski jezik ; školska zadaća
(first language research ; writing ; the school subject Croatian Language ; written assignment)

Sažetak
U dosad provedenim istraživanjima pisanih radova učenika zbirno su prikazane najčešće vrste normativno netočnih oblika (Travinić, 1957/1958 ; Sović, 1967 ; Alerić, 2009). Cilj je učiteljeve povratne informacije na pisani rad učenika upravo njihovo smanjivanje i(ili) otklanjanje. Istraživanja učinkovitosti povratne informacije u inojezičnom kontekstu koja su pratila promjenu u proizvodnji pojedinih normativno netočnih oblika utvrdila su da nema linearnog i uzlaznog poboljšanja tijekom vremena te se uočavaju pojedinačne razlike u dostignutom napretku (Ferris, 2006 ; Bitchener, Young, Cameron, 2005). Stoga je cilj rada bio utvrditi pojavnost jednog od češćih normativno netočnih gramatičkih oblika, kondicionala 1., u pisanim radovima učenika tijekom vremena i utvrditi učinkovitost pružene povratne informacije u smanjivanju njegove normativno netočne uporabe.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Jasna Bićanić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bićanić, Jasna
Vrste normativno (ne)točnih oblika kao varijabla u istraživanjima učinkovitosti povratne informacije // 2. međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija "Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2, In memoriam prof.emer.dr.sc. Milan Matijević"
Zagreb, Hrvatska, 2022. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
Bićanić, J. (2022) Vrste normativno (ne)točnih oblika kao varijabla u istraživanjima učinkovitosti povratne informacije. U: 2. međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija "Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2, In memoriam prof.emer.dr.sc. Milan Matijević".
@article{article, author = {Bi\'{c}ani\'{c}, Jasna}, year = {2022}, keywords = {izvornojezi\v{c}na istra\v{z}ivanja, pisanje, \v{s}kolski predmet Hrvatski jezik, \v{s}kolska zada\'{c}a}, title = {Vrste normativno (ne)to\v{c}nih oblika kao varijabla u istra\v{z}ivanjima u\v{c}inkovitosti povratne informacije}, keyword = {izvornojezi\v{c}na istra\v{z}ivanja, pisanje, \v{s}kolski predmet Hrvatski jezik, \v{s}kolska zada\'{c}a}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bi\'{c}ani\'{c}, Jasna}, year = {2022}, keywords = {first language research, writing, the school subject Croatian Language, written assignment}, title = {Types of norm-conforming and norm-deviant forms as a variable in feedback effectiveness research}, keyword = {first language research, writing, the school subject Croatian Language, written assignment}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font