Pregled bibliografske jedinice broj: 1249227
TV, NOVINE I ČASOPISI KAO MEDIJI U OGLAŠAVANJU I NJIHOV UTJECAJ NA PERCEPCIJU POTROŠAČA
TV, NOVINE I ČASOPISI KAO MEDIJI U OGLAŠAVANJU I NJIHOV UTJECAJ NA PERCEPCIJU POTROŠAČA, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1249227 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
TV, NOVINE I ČASOPISI KAO MEDIJI U OGLAŠAVANJU I
NJIHOV UTJECAJ NA PERCEPCIJU POTROŠAČA
(TV, NEWSPAPERS AND MAGAZINES AS MEDIA IN ADVERTISING
AND THEIR INFLUENCE ON CONSUMER PERCEPTION)
Autori
Carić, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
11.07
Godina
2011
Stranica
42
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
promocija, oglašavanje, televizija, novine, časopisi, novi mediji, prikriveno oglašavanje
(promotion, advertising, television, newspapers, magazines, new media, covert advertising)
Sažetak
Engleska riječ advertising – oglašavati, izvedena je iz latinske riječi "advertere" koja znači obratiti pažnju na nešto. U najširem smislu se može konstatirati da sve što skreće pažnju potrošača na proizvod ili uslugu može se smatrati oglašavanjem. U užem smislu pod oglašavanjem smatra se svaki plaćeni oblik javnog obavještavanja s namjerom neposrednog ili posrednog utjecaja na prodaju proizvoda ili usluge. U konačnici se može reći da oglašavanje predstavlja plaćeni, masovni oblik komunikacije specifičnih sadržaja s ciljem informiranja, podsjećanja i poticanja potencijalnog kupca na akciju u odnosu na određenu ideju, proizvod ili uslugu. Krajnji cilj oglašavanja, kao dijela marketinškog i promocijskog miksa, u kojega se ulažu sredstva, jest prodaja proizvoda uz postizanje profita. Međutim, s aspekta cilja i vremena povrata uloženih sredstava, ciljevi su slijedeći: stimuliranje primarne ili selektivne potražnje, oglašavanje proizvoda i kreiranje izravnih (akcija) ili neizravnih učinaka (preferencije, mišljenje, stavovi). Ponavljanje je ključna tehnika oglašavanja kojom se postiže razumijevanje i pamćenje odaslane reklamne poruke. Ovaj će rad objasniti televizijsko, novinsko i oglašavanje u časopisima, njihov utjecaj na percepciju potrošača, te nove medije u oglašavanju - Internet i mobilne uređaje. Jasno je da su određeni oblici oglašavanja pomalo zastarjeli, a da budućnost istog leži u Internetu kao najnovijem mas - mediju današnjice.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija