Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1249220

STRATEŠKO – MARKETINŠKO PLANIRANJE U TURIZMU NA PRIMJERU ZADARSKE I ISTARSKE ŽUPANIJE


Borović, Marko
STRATEŠKO – MARKETINŠKO PLANIRANJE U TURIZMU NA PRIMJERU ZADARSKE I ISTARSKE ŽUPANIJE, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1249220 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
STRATEŠKO – MARKETINŠKO PLANIRANJE U TURIZMU NA PRIMJERU ZADARSKE I ISTARSKE ŽUPANIJE
(STRATEGIC - MARKETING PLANNING IN TOURISM ON THE EXAMPLE OF ZADAR AND ISTRIA COUNTIES)

Autori
Borović, Marko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
30.09

Godina
2015

Stranica
56

Mentor
Krajnović, Aleksandra

Ključne riječi
turizam, turistička destinacija, strateški dokumenti, marketinški dokumenti, Istarska županija, Zadarska županija
(tourism, tourist destination, strategic documents, marketing documents, Istria County, Zadar County)

Sažetak
Svaka turistička destinacija koja želi upravljati svojim turizmom na što kvalitetniji način mora u vidu svojih strateško-marketinških dokumenata definirati svoju sadašnju te buduću tržišnu poziciju na svjetskom turističkom tržištu. Pritom je bitno istaknuti potrebu za praćenjem suvremenih trendova na turističkom tržištu kako bi ciljane goste privukli u turističku destinaciju te ispunili njihova očekivanja. Cilj je ovog završnog rada istražiti strateške i marketinške dokumente hrvatskog turizma s posebnim osvrtom na Zadarsku i Istarsku županiju. Radom se doznalo kako se strateško i marketinško planiranje u turizmu Istre i Zadarske županije razlikuje u tome što Istarska županija svojim Master planom razvoja turizma Istre gradi svoj regionalni brend u vidu turističkih klastera unutar krovne marke, za razliku od regije Dalmacija-Zadar.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Borović, Marko
STRATEŠKO – MARKETINŠKO PLANIRANJE U TURIZMU NA PRIMJERU ZADARSKE I ISTARSKE ŽUPANIJE, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Borović, M. (2015) 'STRATEŠKO – MARKETINŠKO PLANIRANJE U TURIZMU NA PRIMJERU ZADARSKE I ISTARSKE ŽUPANIJE', diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Borovi\'{c}, Marko}, year = {2015}, pages = {56}, keywords = {turizam, turisti\v{c}ka destinacija, strate\v{s}ki dokumenti, marketin\v{s}ki dokumenti, Istarska \v{z}upanija, Zadarska \v{z}upanija}, title = {STRATE\v{S}KO – MARKETIN\v{S}KO PLANIRANJE U TURIZMU NA PRIMJERU ZADARSKE I ISTARSKE \v{Z}UPANIJE}, keyword = {turizam, turisti\v{c}ka destinacija, strate\v{s}ki dokumenti, marketin\v{s}ki dokumenti, Istarska \v{z}upanija, Zadarska \v{z}upanija}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Borovi\'{c}, Marko}, year = {2015}, pages = {56}, keywords = {tourism, tourist destination, strategic documents, marketing documents, Istria County, Zadar County}, title = {STRATEGIC - MARKETING PLANNING IN TOURISM ON THE EXAMPLE OF ZADAR AND ISTRIA COUNTIES}, keyword = {tourism, tourist destination, strategic documents, marketing documents, Istria County, Zadar County}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font