Pregled bibliografske jedinice broj: 1249220
STRATEŠKO – MARKETINŠKO PLANIRANJE U TURIZMU NA PRIMJERU ZADARSKE I ISTARSKE ŽUPANIJE
STRATEŠKO – MARKETINŠKO PLANIRANJE U TURIZMU NA PRIMJERU ZADARSKE I ISTARSKE ŽUPANIJE, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1249220 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
STRATEŠKO – MARKETINŠKO PLANIRANJE U TURIZMU NA
PRIMJERU ZADARSKE I ISTARSKE ŽUPANIJE
(STRATEGIC - MARKETING PLANNING IN TOURISM ON THE
EXAMPLE OF ZADAR AND ISTRIA COUNTIES)
Autori
Borović, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
30.09
Godina
2015
Stranica
56
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
turizam, turistička destinacija, strateški dokumenti, marketinški dokumenti, Istarska županija, Zadarska županija
(tourism, tourist destination, strategic documents, marketing documents, Istria County, Zadar County)
Sažetak
Svaka turistička destinacija koja želi upravljati svojim turizmom na što kvalitetniji način mora u vidu svojih strateško-marketinških dokumenata definirati svoju sadašnju te buduću tržišnu poziciju na svjetskom turističkom tržištu. Pritom je bitno istaknuti potrebu za praćenjem suvremenih trendova na turističkom tržištu kako bi ciljane goste privukli u turističku destinaciju te ispunili njihova očekivanja. Cilj je ovog završnog rada istražiti strateške i marketinške dokumente hrvatskog turizma s posebnim osvrtom na Zadarsku i Istarsku županiju. Radom se doznalo kako se strateško i marketinško planiranje u turizmu Istre i Zadarske županije razlikuje u tome što Istarska županija svojim Master planom razvoja turizma Istre gradi svoj regionalni brend u vidu turističkih klastera unutar krovne marke, za razliku od regije Dalmacija-Zadar.
Izvorni jezik
Hrvatski