Pregled bibliografske jedinice broj: 1249219
UPRAVLJANJE PRODAJNOM SNAGOM
UPRAVLJANJE PRODAJNOM SNAGOM, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1249219 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
UPRAVLJANJE PRODAJNOM SNAGOM
(SALES FORCE MANAGEMENT)
Autori
Matijević, Vlatka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
27.09
Godina
2013
Stranica
63
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
prodajno osoblje, motivacija, fluktuacija osoblja, prodajna učinkovitost, zadovoljstvo, klijenti
(sales force, motivation, turnover of sales staff, sales effectiveness, satisfaction, client)
Sažetak
Često se postavlja pitanje kako upravljati prodajnom snagom i na taj način pridonijeti boljem funkcioniranju poduzeća. Pažljivo upravljanje prodajnim osobljem i uspješna komunikacija s klijentima ključ je današnjeg uspjeha u poslovanju. Temeljni cilj ovog rada je prikazati važnost prodajnog osoblja za funkcioniranje tvrtke u cjelini i važnost prodajnog osoblja kao bitne veze između tvrtke i klijenata. Rad prikazuje kako je potrebno pažljivo odrediti poslovnu strategiju i strukturu prodajnog osoblja te veličinu prodajnog tima. Isto tako prikazuje glave izvore prodajne učinkovitosti kroz pažljiv odabir prodajnih zastupnika, edukaciju i motivaciju kako bi bili što uspješniji tijekom ostvarivanja kontakta s klijentima i obavljanja svoje zadaće. U poduzećima koja nemaju razrađenu strategiju motivacije, nagrađivanja i pozitivnog radnog okruženja nema ni pozitivnog odnosa s osobljem. U takvim slučajevima dolazi do nezadovoljstva prodajnog osoblja, fluktuacije prodajnog osoblja i nezadovoljstva klijenata. Menadžment poduzeća treba otpočetka težiti izvrsnoj i jasnoj komunikaciji s prodajnim osobljem jer u tom slučaju trud će se isplatiti i uspjeh na svim poljima neće izostati.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija