Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1249213

SPECIFIČNOSTI ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA U TURIZMU


Zanić, Andrijana
SPECIFIČNOSTI ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA U TURIZMU, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1249213 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
SPECIFIČNOSTI ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA U TURIZMU
(SPECIFICITY OF MARKET RESEARCH IN TOURISM)

Autori
Zanić, Andrijana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
19.09

Godina
2011

Stranica
44

Mentor
Krajnović, Aleksandra

Ključne riječi
istraživanje tržišta, turizam, metode istraživanja tržišta, Internet i istraživanje tržišta
(market research, tourism, market research methods, Internet and market research)

Sažetak
U ovom radu se piše o važnosti istraživanja tržišta, te o važnosti istraživanja tržišta u turizmu. U radu se opisuju najvažnije metode istraživanja tržišta, bile to klasične, suvremene, ili metode istraživanja tržišta putem Interneta, a posebno se ističu suvremene metode i opisuju se neke nove. Naime, skoro svakodnevno se razvijaju neke nove metode, posebice zbog napretka tehnologije, i te metode mogu naći kvalitetnu primjenu u turizmu. Posebno je zanimljiva TELSKART metoda koja još nije u primjeni, no uskoro bi se mogla početi koristiti, te donijeti značajne rezultate i uštede troškova u području istraživanja tržišta u turizmu. Kvalitetna primjena novih, ali i starih, metoda istraživanja tržišta je posebno bitna zbog kvalitetnog donošenja poslovnih odluka i razvoja strategije poslovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Zanić, Andrijana
SPECIFIČNOSTI ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA U TURIZMU, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Zanić, A. (2011) 'SPECIFIČNOSTI ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA U TURIZMU', diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Zani\'{c}, Andrijana}, year = {2011}, pages = {44}, keywords = {istra\v{z}ivanje tr\v{z}i\v{s}ta, turizam, metode istra\v{z}ivanja tr\v{z}i\v{s}ta, Internet i istra\v{z}ivanje tr\v{z}i\v{s}ta}, title = {SPECIFI\v{C}NOSTI ISTRA\v{Z}IVANJA TR\v{Z}I\v{S}TA U TURIZMU}, keyword = {istra\v{z}ivanje tr\v{z}i\v{s}ta, turizam, metode istra\v{z}ivanja tr\v{z}i\v{s}ta, Internet i istra\v{z}ivanje tr\v{z}i\v{s}ta}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Zani\'{c}, Andrijana}, year = {2011}, pages = {44}, keywords = {market research, tourism, market research methods, Internet and market research}, title = {SPECIFICITY OF MARKET RESEARCH IN TOURISM}, keyword = {market research, tourism, market research methods, Internet and market research}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font