Pregled bibliografske jedinice broj: 1249213
SPECIFIČNOSTI ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA U TURIZMU
SPECIFIČNOSTI ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA U TURIZMU, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1249213 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
SPECIFIČNOSTI ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA U TURIZMU
(SPECIFICITY OF MARKET RESEARCH IN TOURISM)
Autori
Zanić, Andrijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
19.09
Godina
2011
Stranica
44
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
istraživanje tržišta, turizam, metode istraživanja tržišta, Internet i istraživanje tržišta
(market research, tourism, market research methods, Internet and market research)
Sažetak
U ovom radu se piše o važnosti istraživanja tržišta, te o važnosti istraživanja tržišta u turizmu. U radu se opisuju najvažnije metode istraživanja tržišta, bile to klasične, suvremene, ili metode istraživanja tržišta putem Interneta, a posebno se ističu suvremene metode i opisuju se neke nove. Naime, skoro svakodnevno se razvijaju neke nove metode, posebice zbog napretka tehnologije, i te metode mogu naći kvalitetnu primjenu u turizmu. Posebno je zanimljiva TELSKART metoda koja još nije u primjeni, no uskoro bi se mogla početi koristiti, te donijeti značajne rezultate i uštede troškova u području istraživanja tržišta u turizmu. Kvalitetna primjena novih, ali i starih, metoda istraživanja tržišta je posebno bitna zbog kvalitetnog donošenja poslovnih odluka i razvoja strategije poslovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija