Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1249212

ZELENI MARKETING – STRATEGIJA ZA ODRŽIVU BUDUĆNOST


Nekić, Bruno
ZELENI MARKETING – STRATEGIJA ZA ODRŽIVU BUDUĆNOST, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1249212 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
ZELENI MARKETING – STRATEGIJA ZA ODRŽIVU BUDUĆNOST
(GREEN MARKETING – STRATEGY FOR A SUSTAINABLE FUTURE)

Autori
Nekić, Bruno

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
27.09

Godina
2011

Stranica
46

Mentor
Krajnović, Aleksandra

Ključne riječi
zeleni marketing, zelena strategija, eko-proizvod, društvena odgovornost, zeleni potrošač
(green marketing, green strategy, eco-product, environmental responsibility, green consumer)

Sažetak
U ovom radu se istražuje zeleni marketing, odnosno strategija koja bi mogla biti neizbježna za sva poduzeća u skoroj budućnosti. Sve veći tehnološki razvoj i urbanizacija dovode do iskorištavanja resursa, klimatskih promjena, zagađenja i uništenja okoliša, stoga društvena odgovornost i briga za očuvanje okoliša postaje smisao zelenog marketinga. Nadalje, u radu se istražuje potražnja za tzv. zelenim proizvodima koji su proizvedeni od prirodnih i recikliranih materijala prihvatljivih za okoliš, koji su biorazgradivi i ne ugrožavaju zdravlje ljudi, te zeleni potrošač kao jedan od glavnih razloga za usvajanje zelenog marketinga. Kroz rad će se pokušati dati odgovore na pitanja trebaju li tvrtke danas primjenjivati zeleni marketing te kako on njima može pomoći u stvaranju konkurentske prednosti i osvajanju novog zelenog tržišta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Nekić, Bruno
ZELENI MARKETING – STRATEGIJA ZA ODRŽIVU BUDUĆNOST, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Nekić, B. (2011) 'ZELENI MARKETING – STRATEGIJA ZA ODRŽIVU BUDUĆNOST', diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Neki\'{c}, Bruno}, year = {2011}, pages = {46}, keywords = {zeleni marketing, zelena strategija, eko-proizvod, dru\v{s}tvena odgovornost, zeleni potro\v{s}a\v{c}}, title = {ZELENI MARKETING – STRATEGIJA ZA ODR\v{Z}IVU BUDU\'{C}NOST}, keyword = {zeleni marketing, zelena strategija, eko-proizvod, dru\v{s}tvena odgovornost, zeleni potro\v{s}a\v{c}}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Neki\'{c}, Bruno}, year = {2011}, pages = {46}, keywords = {green marketing, green strategy, eco-product, environmental responsibility, green consumer}, title = {GREEN MARKETING – STRATEGY FOR A SUSTAINABLE FUTURE}, keyword = {green marketing, green strategy, eco-product, environmental responsibility, green consumer}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font