Pregled bibliografske jedinice broj: 1249212
ZELENI MARKETING – STRATEGIJA ZA ODRŽIVU BUDUĆNOST
ZELENI MARKETING – STRATEGIJA ZA ODRŽIVU BUDUĆNOST, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1249212 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ZELENI MARKETING – STRATEGIJA ZA ODRŽIVU BUDUĆNOST
(GREEN MARKETING – STRATEGY FOR A SUSTAINABLE FUTURE)
Autori
Nekić, Bruno
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
27.09
Godina
2011
Stranica
46
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
zeleni marketing, zelena strategija, eko-proizvod, društvena odgovornost, zeleni potrošač
(green marketing, green strategy, eco-product, environmental responsibility, green consumer)
Sažetak
U ovom radu se istražuje zeleni marketing, odnosno strategija koja bi mogla biti neizbježna za sva poduzeća u skoroj budućnosti. Sve veći tehnološki razvoj i urbanizacija dovode do iskorištavanja resursa, klimatskih promjena, zagađenja i uništenja okoliša, stoga društvena odgovornost i briga za očuvanje okoliša postaje smisao zelenog marketinga. Nadalje, u radu se istražuje potražnja za tzv. zelenim proizvodima koji su proizvedeni od prirodnih i recikliranih materijala prihvatljivih za okoliš, koji su biorazgradivi i ne ugrožavaju zdravlje ljudi, te zeleni potrošač kao jedan od glavnih razloga za usvajanje zelenog marketinga. Kroz rad će se pokušati dati odgovore na pitanja trebaju li tvrtke danas primjenjivati zeleni marketing te kako on njima može pomoći u stvaranju konkurentske prednosti i osvajanju novog zelenog tržišta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija