Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1249211

STVARANJE I POZICIONIRANJE MARKE


Trninić, Olja
STVARANJE I POZICIONIRANJE MARKE, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1249211 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
STVARANJE I POZICIONIRANJE MARKE
(BRAND CREATION AND POSITIONING)

Autori
Trninić, Olja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
04.10

Godina
2011

Stranica
45

Mentor
Krajnović, Aleksandra

Ključne riječi
marka, stvaranje marke, pozicioniranje, diferenciranje, elementi marke
(brand, creating a brand, positioning, differentiation, brand element)

Sažetak
Marka se definira kao ime, pojam, znak, simbol, oblik ili kombinacija svega ovoga, čija je namjena identificiranje dobara ili usluga jednog prodavatelja ili grupe prodavatelja, te njihovo razlikovanje od konkurenata. Označavanje proizvoda markom postoji stoljećima. Prvotna zadaća marke bila je označavanje imovine i podrijetla, odnosno zaštita potrošača. Kasnije je, uz zaštitu potrošača, postala i zaštita proizvoĎača odnosno vlasnika marke. Marka je pokušaj uspostavljanja i odrţavanja dugoročnog odnosa izmeĎu tvrtke i klijenata, pri čemu se očekuje da će koristi imati klijenti, tvrtka, ali i šira društvena javnost. Pozicioniranje je proces kojim se putem marketinškog miksa utječe na percepciju potrošača o marki u odnosu na druge marke i alternative. Organizacija mora pronaći poziciju u kojoj će biti dominantna i u kojoj će moći djelovati.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Trninić, Olja
STVARANJE I POZICIONIRANJE MARKE, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Trninić, O. (2011) 'STVARANJE I POZICIONIRANJE MARKE', diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Trnini\'{c}, Olja}, year = {2011}, pages = {45}, keywords = {marka, stvaranje marke, pozicioniranje, diferenciranje, elementi marke}, title = {STVARANJE I POZICIONIRANJE MARKE}, keyword = {marka, stvaranje marke, pozicioniranje, diferenciranje, elementi marke}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Trnini\'{c}, Olja}, year = {2011}, pages = {45}, keywords = {brand, creating a brand, positioning, differentiation, brand element}, title = {BRAND CREATION AND POSITIONING}, keyword = {brand, creating a brand, positioning, differentiation, brand element}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font