Pregled bibliografske jedinice broj: 1249211
STVARANJE I POZICIONIRANJE MARKE
STVARANJE I POZICIONIRANJE MARKE, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1249211 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
STVARANJE I POZICIONIRANJE MARKE
(BRAND CREATION AND POSITIONING)
Autori
Trninić, Olja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
04.10
Godina
2011
Stranica
45
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
marka, stvaranje marke, pozicioniranje, diferenciranje, elementi marke
(brand, creating a brand, positioning, differentiation, brand element)
Sažetak
Marka se definira kao ime, pojam, znak, simbol, oblik ili kombinacija svega ovoga, čija je namjena identificiranje dobara ili usluga jednog prodavatelja ili grupe prodavatelja, te njihovo razlikovanje od konkurenata. Označavanje proizvoda markom postoji stoljećima. Prvotna zadaća marke bila je označavanje imovine i podrijetla, odnosno zaštita potrošača. Kasnije je, uz zaštitu potrošača, postala i zaštita proizvoĎača odnosno vlasnika marke. Marka je pokušaj uspostavljanja i odrţavanja dugoročnog odnosa izmeĎu tvrtke i klijenata, pri čemu se očekuje da će koristi imati klijenti, tvrtka, ali i šira društvena javnost. Pozicioniranje je proces kojim se putem marketinškog miksa utječe na percepciju potrošača o marki u odnosu na druge marke i alternative. Organizacija mora pronaći poziciju u kojoj će biti dominantna i u kojoj će moći djelovati.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija