Pregled bibliografske jedinice broj: 1249208
Internet oglašavanje
Internet oglašavanje, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1249208 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Internet oglašavanje
(Internet advertising)
Autori
Šimunov, Frenki
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
28.09
Godina
2011
Stranica
42
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
Internet oglašavanje, Internet i web marketing, oglašavanje, efikasnost oglašavanja, oglašavanje u RH
(Internet advertising, Internet and web marketing, advertising, advertising effectiveness, advertising in the Republic of Croatia)
Sažetak
Način reklamiranja proizvoda i usluga se uvelike promijenio u posljednjih pet godina. Ova promjena dolazi kao posljedica usklađivanja sa tehnološkim promjenama i navikama korisnika. Brz tempo života, i potreba za brzo dostupnim informacijama sa jednog mjesta, sve više, svakog od nas vezuje za računalo i Internet. Lak pristup velikom broju pregledno zapakiranih informacija potpuno je izdvojio jedan od aspekata Interneta - Web stranice. Broj web stranica na Internetu raste ogromnom brzinom uz istodobnu pojavu novih tehnika Internet promocije. U takvim uvjetima, Internet marketing uglavnom podrazumijeva upotrebu web stranica u kombinaciji s online promotivnim tehnikama. U ovom se radu istražuje koje su suvremene promotivne tehnike na internetu najuspješnije. Isto tako ispitat će se što sve utječe na kupca i kako ga privući na web stranicu tj. potaknuti ga na kupnju, te analizirati koja web-mjesta kupci posjećuju, kako bi poslovni subjekti mogli postaviti oglašivače na najbolja e- mjesta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti