Pregled bibliografske jedinice broj: 1249207
Međunarodno oglašavanje u sustavu marketing menadžmenta
Međunarodno oglašavanje u sustavu marketing menadžmenta, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1249207 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Međunarodno oglašavanje u sustavu marketing
menadžmenta
(International advertising in the marketing
management system)
Autori
Ninčević, Šime
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
18.07
Godina
2012
Stranica
49
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
međunarodno oglašavanje, oglašavanje, marketing, međunarodni marketing, upravljanje međunarodnim marketingom, kultura, jezične barijere
(international advertising, advertising, marketing, international marketing, managing international marketing, culture, language barriers)
Sažetak
Ovaj rad istražuje međunarodno oglašavanje koje je jako važno kod poduzeća koja posluju u više zemalja, na različitim tržištima, gdje prevladavaju drugačiji socio-kulturološki čimbenici. U radu su prvo objašnjena temeljna znanja o oglašavanju, koja se potom nadovezuju na međunarodni marketing. Zatim slijedi poglavlje koje u potpunosti obilježava ovaj rad, a to je međunarodno oglašavanje. U ovom poglavlju se prikazuju koncepti međunarodnog oglašavanja i ukazuje na važnost socio-kulturoloških čimbenika koji nikako ne smiju biti zanemareni kod ulaska poduzeća na nova tržišta. Rad je prožet primjerima kako poduzeća rješavaju problem oglašavanja u različitim kulturološkim sredinama pa se očekuje da će naći širu primjenu u praksi upravljanja međunarodnim marketingom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija