Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1249207

Međunarodno oglašavanje u sustavu marketing menadžmenta


Ninčević, Šime
Međunarodno oglašavanje u sustavu marketing menadžmenta, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1249207 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Međunarodno oglašavanje u sustavu marketing menadžmenta
(International advertising in the marketing management system)

Autori
Ninčević, Šime

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
18.07

Godina
2012

Stranica
49

Mentor
Krajnović, Aleksandra

Ključne riječi
međunarodno oglašavanje, oglašavanje, marketing, međunarodni marketing, upravljanje međunarodnim marketingom, kultura, jezične barijere
(international advertising, advertising, marketing, international marketing, managing international marketing, culture, language barriers)

Sažetak
Ovaj rad istražuje međunarodno oglašavanje koje je jako važno kod poduzeća koja posluju u više zemalja, na različitim tržištima, gdje prevladavaju drugačiji socio-kulturološki čimbenici. U radu su prvo objašnjena temeljna znanja o oglašavanju, koja se potom nadovezuju na međunarodni marketing. Zatim slijedi poglavlje koje u potpunosti obilježava ovaj rad, a to je međunarodno oglašavanje. U ovom poglavlju se prikazuju koncepti međunarodnog oglašavanja i ukazuje na važnost socio-kulturoloških čimbenika koji nikako ne smiju biti zanemareni kod ulaska poduzeća na nova tržišta. Rad je prožet primjerima kako poduzeća rješavaju problem oglašavanja u različitim kulturološkim sredinama pa se očekuje da će naći širu primjenu u praksi upravljanja međunarodnim marketingom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ninčević, Šime
Međunarodno oglašavanje u sustavu marketing menadžmenta, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Ninčević, Š. (2012) 'Međunarodno oglašavanje u sustavu marketing menadžmenta', diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Nin\v{c}evi\'{c}, \v{S}ime}, year = {2012}, pages = {49}, keywords = {me\djunarodno ogla\v{s}avanje, ogla\v{s}avanje, marketing, me\djunarodni marketing, upravljanje me\djunarodnim marketingom, kultura, jezi\v{c}ne barijere}, title = {Me\djunarodno ogla\v{s}avanje u sustavu marketing menad\v{z}menta}, keyword = {me\djunarodno ogla\v{s}avanje, ogla\v{s}avanje, marketing, me\djunarodni marketing, upravljanje me\djunarodnim marketingom, kultura, jezi\v{c}ne barijere}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Nin\v{c}evi\'{c}, \v{S}ime}, year = {2012}, pages = {49}, keywords = {international advertising, advertising, marketing, international marketing, managing international marketing, culture, language barriers}, title = {International advertising in the marketing management system}, keyword = {international advertising, advertising, marketing, international marketing, managing international marketing, culture, language barriers}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font