Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1249203

IZAZOVI GLOBALNOG MARKETINGA


Orlović, Marija
IZAZOVI GLOBALNOG MARKETINGA, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1249203 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
IZAZOVI GLOBALNOG MARKETINGA
(CHALLENGES OF GLOBAL MARKETING)

Autori
Orlović, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
18.07

Godina
2012

Stranica
50

Mentor
Krajnović, Aleksandra

Ključne riječi
globalna tržišta, globalni marketing, elementi marketing miksa, etika, globalne marketinške strategije
(global markets, global marketing, elements of the marketing mix, ethics, global marketing strategies)

Sažetak
Predmet istraživanja ovog rada su najbitniji izazovi s kojima se susreće određena tvrtka pri proširenju svog poslovanja na globalno tržište. Objekt istraživanja sagledan je kroz aspekt globalizacije svjetskih ekonomija, razvoj marketinga i prilagodbu njegovih elemenata na novonastalu situaciju te etičke izazove koji iz svega proizlaze. Različitim metodama kao što su deskripcija, case study i kompilacija analizirana je dostupna literatura iz koje je proizašlo nekoliko vrijednih zaključaka, uz primjere, dan je opis ključnih pojmova te su stvorene smjernice za daljnje istraživanje zasad nedovoljno istraženih područja unutar tog okvira.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)

Avatar Url Marijan Orlović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Orlović, Marija
IZAZOVI GLOBALNOG MARKETINGA, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Orlović, M. (2012) 'IZAZOVI GLOBALNOG MARKETINGA', diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Orlovi\'{c}, Marija}, year = {2012}, pages = {50}, keywords = {globalna tr\v{z}i\v{s}ta, globalni marketing, elementi marketing miksa, etika, globalne marketin\v{s}ke strategije}, title = {IZAZOVI GLOBALNOG MARKETINGA}, keyword = {globalna tr\v{z}i\v{s}ta, globalni marketing, elementi marketing miksa, etika, globalne marketin\v{s}ke strategije}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Orlovi\'{c}, Marija}, year = {2012}, pages = {50}, keywords = {global markets, global marketing, elements of the marketing mix, ethics, global marketing strategies}, title = {CHALLENGES OF GLOBAL MARKETING}, keyword = {global markets, global marketing, elements of the marketing mix, ethics, global marketing strategies}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font