Pregled bibliografske jedinice broj: 1249203
IZAZOVI GLOBALNOG MARKETINGA
IZAZOVI GLOBALNOG MARKETINGA, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1249203 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
IZAZOVI GLOBALNOG MARKETINGA
(CHALLENGES OF GLOBAL MARKETING)
Autori
Orlović, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
18.07
Godina
2012
Stranica
50
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
globalna tržišta, globalni marketing, elementi marketing miksa, etika, globalne marketinške strategije
(global markets, global marketing, elements of the marketing mix, ethics, global marketing strategies)
Sažetak
Predmet istraživanja ovog rada su najbitniji izazovi s kojima se susreće određena tvrtka pri proširenju svog poslovanja na globalno tržište. Objekt istraživanja sagledan je kroz aspekt globalizacije svjetskih ekonomija, razvoj marketinga i prilagodbu njegovih elemenata na novonastalu situaciju te etičke izazove koji iz svega proizlaze. Različitim metodama kao što su deskripcija, case study i kompilacija analizirana je dostupna literatura iz koje je proizašlo nekoliko vrijednih zaključaka, uz primjere, dan je opis ključnih pojmova te su stvorene smjernice za daljnje istraživanje zasad nedovoljno istraženih područja unutar tog okvira.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zadru