Pregled bibliografske jedinice broj: 1249189
NEUROMARKETING I SLOBODNA VOLJA POTROŠAČA
NEUROMARKETING I SLOBODNA VOLJA POTROŠAČA, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1249189 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
NEUROMARKETING I SLOBODNA VOLJA POTROŠAČA
(NEUROMARKETING AND CONSUMER FREE WILL)
Autori
Sikirić, Dominik
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
18.07
Godina
2011
Stranica
56
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
neuromarketing, neuroznanost, percepcija potrošača, subliminalne poruke, etika
(neuromarkteing, neuroscience, consumer perception, subliminal messages, ethics)
Sažetak
U ovom radu se istražuje mogućnost primjene neuroznanosti u marketingu, odnosno, ispituje se granica poznavanja ljudskog mozga u marketinškim istraživanjima. Nadalje, u radu se istražuje utjecaj vizualnih elemenata - boje, dizajna, te glazbe, mirisa i okusa na percepciju potrošača i na njegovu svjesnu ili podsvjesnu odluku o kupnji. Isto tako, ispituje se utjecaj instrumenata marketinga na emocije potrošača. Subliminalne poruke poseban su dio ovog rada. Ovo granično područje psihologije i marketinga, nedovoljno je istraženo u znanstvenoj teoriji, ali izaziva veliko zanimanje javnosti, kao i brojne etičke dileme. Zbog toga je primjena subliminalnog oglašavanja zabranjena i teško ju je dokazati. Ovo je vrlo delikatno područje marketinga koje otvara brojne mogućnosti manipuliranja ljudima, ne samo u marketingu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti