Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1249189

NEUROMARKETING I SLOBODNA VOLJA POTROŠAČA


Sikirić, Dominik
NEUROMARKETING I SLOBODNA VOLJA POTROŠAČA, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1249189 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
NEUROMARKETING I SLOBODNA VOLJA POTROŠAČA
(NEUROMARKETING AND CONSUMER FREE WILL)

Autori
Sikirić, Dominik

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
18.07

Godina
2011

Stranica
56

Mentor
Krajnović, Aleksandra

Ključne riječi
neuromarketing, neuroznanost, percepcija potrošača, subliminalne poruke, etika
(neuromarkteing, neuroscience, consumer perception, subliminal messages, ethics)

Sažetak
U ovom radu se istražuje mogućnost primjene neuroznanosti u marketingu, odnosno, ispituje se granica poznavanja ljudskog mozga u marketinškim istraživanjima. Nadalje, u radu se istražuje utjecaj vizualnih elemenata - boje, dizajna, te glazbe, mirisa i okusa na percepciju potrošača i na njegovu svjesnu ili podsvjesnu odluku o kupnji. Isto tako, ispituje se utjecaj instrumenata marketinga na emocije potrošača. Subliminalne poruke poseban su dio ovog rada. Ovo granično područje psihologije i marketinga, nedovoljno je istraženo u znanstvenoj teoriji, ali izaziva veliko zanimanje javnosti, kao i brojne etičke dileme. Zbog toga je primjena subliminalnog oglašavanja zabranjena i teško ju je dokazati. Ovo je vrlo delikatno područje marketinga koje otvara brojne mogućnosti manipuliranja ljudima, ne samo u marketingu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Sikirić, Dominik
NEUROMARKETING I SLOBODNA VOLJA POTROŠAČA, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Sikirić, D. (2011) 'NEUROMARKETING I SLOBODNA VOLJA POTROŠAČA', diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Sikiri\'{c}, Dominik}, year = {2011}, pages = {56}, keywords = {neuromarketing, neuroznanost, percepcija potro\v{s}a\v{c}a, subliminalne poruke, etika}, title = {NEUROMARKETING I SLOBODNA VOLJA POTRO\v{S}A\v{C}A}, keyword = {neuromarketing, neuroznanost, percepcija potro\v{s}a\v{c}a, subliminalne poruke, etika}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Sikiri\'{c}, Dominik}, year = {2011}, pages = {56}, keywords = {neuromarkteing, neuroscience, consumer perception, subliminal messages, ethics}, title = {NEUROMARKETING AND CONSUMER FREE WILL}, keyword = {neuromarkteing, neuroscience, consumer perception, subliminal messages, ethics}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font