Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1249186

UPRAVLJANJE MARKETINGOM U KULTURNIM INSTITUCIJAMA GRADA ZADRA


Radović, Marino
UPRAVLJANJE MARKETINGOM U KULTURNIM INSTITUCIJAMA GRADA ZADRA, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1249186 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
UPRAVLJANJE MARKETINGOM U KULTURNIM INSTITUCIJAMA GRADA ZADRA
(MARKETING MANAGEMENT IN CULTURAL INSTITUTIONS OF THE CITY OF ZADAR)

Autori
Radović, Marino

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
06.07

Godina
2011

Stranica
73

Mentor
Krajnović, Aleksandra

Ključne riječi
marketing kulturnih institucija, marketinške strategije u kulturi, marketing miks u kulturi, kulturni turizam, kulturne djelatnosti i kulturni turizam, kulturna djelatnost u Zadru
(marketing of cultural institution, marketing strategy in the culture, marketing mix in the culture, cultural tourism, cultural activities and cultural tourism, cultural activities in the city of Zadar)

Sažetak
U ovom radu ističe se važnost marketinga u svim kulturnim institucijama, s posebnim osvrtom na kulturne institucije u gradu Zadru. Danas je marketing neophodan za funkcioniranje svih poslovnih subjekata, pa tako i neprofitnih institucija, čiji je prvenstveni cilj društveno odgovorno ponašanje. Marketinške strategije kulturnih institucija su ishodište za kvalitetnu provedbu marketinga u kulturnim institucijama. Prvenstveno je potrebno odrediti misiju, viziju, ciljeve, ciljno tržište i marketing mix. Bez jasno definirane strategije nema napretka ni u jednom segmentu poslovanja. Marketing mix u kulturnim institucijama je sličan onome kod ostalih poslovnih subjekata, iako postoje i neke razlike. Nadalje, temeljem rezultata provedenih istraživanja, u radu se daju prijedlozi koji se odnose na unaprjeđenje stupnja trenutne provedbe marketinga. Ukazuje se na važnost i prednost umrežavanja svih kulturnih institucija u Zadru u svrhu stvaranja jedinstvenog proizvoda i kreativnije ponude, te kao i različiti prijedlozi poboljšanja, primjerice korištenje tzv. „gradskih kartica“ koje posjeduju svi veći europski, a i hrvatski gradovi. Na kraju, prikazuje se model umreženosti kulturnih institucija i kulturnog turizma, te važnost kulturnog turizma za “goodwill“ turističke destinacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Radović, Marino
UPRAVLJANJE MARKETINGOM U KULTURNIM INSTITUCIJAMA GRADA ZADRA, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Radović, M. (2011) 'UPRAVLJANJE MARKETINGOM U KULTURNIM INSTITUCIJAMA GRADA ZADRA', diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Radovi\'{c}, Marino}, year = {2011}, pages = {73}, keywords = {marketing kulturnih institucija, marketin\v{s}ke strategije u kulturi, marketing miks u kulturi, kulturni turizam, kulturne djelatnosti i kulturni turizam, kulturna djelatnost u Zadru}, title = {UPRAVLJANJE MARKETINGOM U KULTURNIM INSTITUCIJAMA GRADA ZADRA}, keyword = {marketing kulturnih institucija, marketin\v{s}ke strategije u kulturi, marketing miks u kulturi, kulturni turizam, kulturne djelatnosti i kulturni turizam, kulturna djelatnost u Zadru}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Radovi\'{c}, Marino}, year = {2011}, pages = {73}, keywords = {marketing of cultural institution, marketing strategy in the culture, marketing mix in the culture, cultural tourism, cultural activities and cultural tourism, cultural activities in the city of Zadar}, title = {MARKETING MANAGEMENT IN CULTURAL INSTITUTIONS OF THE CITY OF ZADAR}, keyword = {marketing of cultural institution, marketing strategy in the culture, marketing mix in the culture, cultural tourism, cultural activities and cultural tourism, cultural activities in the city of Zadar}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font