Pregled bibliografske jedinice broj: 1249186
UPRAVLJANJE MARKETINGOM U KULTURNIM INSTITUCIJAMA GRADA ZADRA
UPRAVLJANJE MARKETINGOM U KULTURNIM INSTITUCIJAMA GRADA ZADRA, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1249186 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
UPRAVLJANJE MARKETINGOM U KULTURNIM INSTITUCIJAMA
GRADA ZADRA
(MARKETING MANAGEMENT IN CULTURAL INSTITUTIONS OF THE
CITY OF ZADAR)
Autori
Radović, Marino
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
06.07
Godina
2011
Stranica
73
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
marketing kulturnih institucija, marketinške strategije u kulturi, marketing miks u kulturi, kulturni turizam, kulturne djelatnosti i kulturni turizam, kulturna djelatnost u Zadru
(marketing of cultural institution, marketing strategy in the culture, marketing mix in the culture, cultural tourism, cultural activities and cultural tourism, cultural activities in the city of Zadar)
Sažetak
U ovom radu ističe se važnost marketinga u svim kulturnim institucijama, s posebnim osvrtom na kulturne institucije u gradu Zadru. Danas je marketing neophodan za funkcioniranje svih poslovnih subjekata, pa tako i neprofitnih institucija, čiji je prvenstveni cilj društveno odgovorno ponašanje. Marketinške strategije kulturnih institucija su ishodište za kvalitetnu provedbu marketinga u kulturnim institucijama. Prvenstveno je potrebno odrediti misiju, viziju, ciljeve, ciljno tržište i marketing mix. Bez jasno definirane strategije nema napretka ni u jednom segmentu poslovanja. Marketing mix u kulturnim institucijama je sličan onome kod ostalih poslovnih subjekata, iako postoje i neke razlike. Nadalje, temeljem rezultata provedenih istraživanja, u radu se daju prijedlozi koji se odnose na unaprjeđenje stupnja trenutne provedbe marketinga. Ukazuje se na važnost i prednost umrežavanja svih kulturnih institucija u Zadru u svrhu stvaranja jedinstvenog proizvoda i kreativnije ponude, te kao i različiti prijedlozi poboljšanja, primjerice korištenje tzv. „gradskih kartica“ koje posjeduju svi veći europski, a i hrvatski gradovi. Na kraju, prikazuje se model umreženosti kulturnih institucija i kulturnog turizma, te važnost kulturnog turizma za “goodwill“ turističke destinacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija