Pregled bibliografske jedinice broj: 1249039
Uloga influencer marketinga u poslovanju poduzeća
Uloga influencer marketinga u poslovanju poduzeća, 2020., diplomski rad, diplomski, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, Zadar
CROSBI ID: 1249039 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga influencer marketinga u poslovanju poduzeća
(The role of influencer marketing in company business)
Autori
Grgić, Sara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Mjesto
Zadar
Datum
30.09
Godina
2020
Stranica
46
Mentor
Vidić, Gabrijela
Ključne riječi
digitalni marketing ; društveni mediji ; marketing sadržaja ; influenceri ; influencer marketing
(digital marketing ; social media ; content marketing ; influencers ; influencer marketing)
Sažetak
Digitalni marketing značajno je promijenio način oglašavanja. Internet i društveni mediji omogućili su jednostavniji i jeftiniji oblik oglašavanja te dvosmjernu komunikaciju. Dok su brzi razvoj tehnologije i kupac koji se nalazi u središtu pozornosti doveli do popularizacije ove vrste marketinga. Društveni mediji omogućili su kreiranje osobnih profila, na kojima su se korisnici, kroz dijeljenje raznih vrsta sadržaja poput slike, videa, teksta i slično, međusobno povezivali. Influencer marketing je oglašavanje modernog doba koje se pojavilo jačanjem društvenih medija, te je postalo nezaobilazni faktor u poslovanju poduzeća. Influenceri, osobe koje imaju ulogu oglašivača, koriste se društvenim medijima da reklamiraju proizvod ili uslugu kroz svoj sadržaj. Marketing sadržaja jedna je od važnijih komponenti influencer marketinga jer sadržaj privlači publiku. Analizom svih sudionika influencer marketinga vidljivo je da je marketing na ovaj način rezultirao zadovoljnijim kupcima. Kao što se kroz rad ističe, dvosmjerna komunikacija ključ je uspjeha, jer za razliku od dosadašnjeg oglašavanja kojem je u središtu zbivanja bio proizvod ili usluga, sada se u središtu nalazi kupac. Poduzeća sve više razvijaju svijest o važnosti analiziranja podataka koje im nudi marketing na društvenim medijima. Trend „influencera“ je u porastu zbog čega su poduzeća prepoznala priliku za efikasnim i učinkovitim načinom privlačenja kupaca i promoviranjem posebnih ponuda. Društveni mediji i influenceri omogućili su kako velikim tako i malim poduzećima priliku za oglašavanje, dopiranja do velikog broja ljudi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija