Pregled bibliografske jedinice broj: 1249020
Analiza zadovoljstva posjetitelja Adventa u Zadru
Analiza zadovoljstva posjetitelja Adventa u Zadru, 2020., diplomski rad, diplomski, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, Zadar
CROSBI ID: 1249020 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza zadovoljstva posjetitelja Adventa u Zadru
(The analysis of the visitor satisfaction of the
Advent in Zadar)
Autori
Vidušin, Klaudio
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Mjesto
Zadar
Datum
09.09
Godina
2020
Stranica
66
Mentor
Vidić, Gabrijela
Ključne riječi
Advent u Zadru ; manifestacije ; manifestacijski turizam ; zadovoljstvo
(Crhistmas market in Zadar ; events ; event tourism ; satisfaction)
Sažetak
Zadovoljstvo potrošača od velike je važnosti za destinaciju i njenu turističku ponudu, a to se očituje kroz rezultate koje donose određeni projekti ili događaji. Zadovoljstvo potrošača predstavlja rezultat konzumacije određenog proizvoda ili usluge, a za posljedice može imati pozitivne ili negativne učinke. U turizmu je jako bitno zadovoljiti želje i potrebe turista kako bi se potaknula želja za ponovnim povratkom u destinaciju. Stoga veliki značaj ima upravo manifestacijski turizam, specifični oblik turizma temeljen na motivu posjeta manifestacijama, a postoje razne vrste manifestacija. Njihova uloga u turističkoj ponudi destinacije je zasigurno važna zato jer doprinosi samoj destinaciji i razvoju turizma u istoj. U ovom radu je korištena benchmark analiza pet najznačajnijih Advenata pomoću koje se dolazi do određenih rezultata gdje su uočeni određeni nedostatci manifestacije Advent u Zadru i također kako bi se omogućilo unaprijeđenje ponude Adventa u Zadru. Nadalje, korištena je SWOT analiza Adventa u Zadru kako bi se utvrdilo koje su snage i slabosti Adventa, ali isto tako koje su prilike i prijetnje. Advent kao manifestacija ima veliki značaj ne samo za lokalnu zajednicu, već i za turističku ponudu i gospodarstvo. Većinom temeljeno na ekonomskoj koristi koju mogu iskoristiti lokalna zajednica i grad Zadar. Rezultati istraživanja ukazuju da su posjetitelji zadovoljni manifestacijom i da se kreće u pozitivnom smjeru, uz preinake malih nedostataka. Najčešća dob ispitanika je u dobi između 18 – 25 godina, a najveći broj ispitanika su samci. Najveći broj ispitanika ima završenu srednju školu, odnosno gimnaziju, a najčešće zanimanje je student, odnosno učenik. Najveća posjećenost Adventa je vikendom i to između 18 – 24 sata. Najveći broj ispitanika je zadovoljan lokacijom i cijenama hrane i pića. Zanimljiva činjenica je ta da je najveći broj ispitanika nezadovoljan sanitarnim čvorovima što ukazuje na to da se treba dogoditi neka promjena u tom smjeru.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija