Pregled bibliografske jedinice broj: 1249001
Izgradnja marke poslodavca u malim i srednjim poduzećima: analiza dimenzija privlačnosti poslodavca s obzirom na spol zaposlenika
Izgradnja marke poslodavca u malim i srednjim poduzećima: analiza dimenzija privlačnosti poslodavca s obzirom na spol zaposlenika // Knjižica sažetaka
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2022. str. 16-16 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1249001 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izgradnja marke poslodavca u malim i srednjim
poduzećima: analiza dimenzija privlačnosti
poslodavca s obzirom na spol zaposlenika
(Employer branding in small and medium-sized
enterprises: analysis of the importance of
employer attractiveness dimensions, based on the
gender of employees)
Autori
Cvjetković, Matea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Knjižica sažetaka
/ - Koprivnica : Sveučilište Sjever, 2022, 16-16
ISBN
978-953-7986-54-4
Skup
4. Doktorska konferencija Sveučilišta Sjever Mediji i komunikacija
Mjesto i datum
Koprivnica, Hrvatska, 10.12.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Dimenzije privlačnosti poslodavca ; izgradnja marke poslodavca ; Hrvatska ; mala i srednja poduzeća
(Employer branding ; Employer attractiveness dimensions ; small and medium-sized enterprises ; Croatia)
Sažetak
Marka poslodavca, kao dio korporativnih komunikacija, povezana je s unutarnjim i vanjskim komunikacijskim procesima usmjerenim prema postojećim i budućim potencijalnim zaposlenicima, a sam koncept u posljednje vrijeme dobiva sve više na važnosti s obzirom da se smatra efektivnim alatom za privlačenje, zadržavanje i motiviranje zaposlenika. No, što čini određenu organizaciju privlačnom promatrajući iz perspektive postojećih zaposlenika? Cilj ovoga rada temelji se upravo na istraživanju važnosti dimenzija marke poslodavca (interesna, društvena, ekonomska, razvojna i primijenjena vrijednost) kod zaposlenika malih i srednjih poduzeća. Anketno istraživanje provedeno na 104 zaposlenika malih i srednjih poduzeća pokazalo je da njihovi zaposlenici najviše preferiraju „društvenu dimenziju“ marke poslodavca, a rezultati inferencijalne statistike otkrili su da se dimenzije privlačnosti poslodavca ne razlikuju uvelike prema spolu ispitanika, odnosno univerzalne su. Statistički značajna razlika pronađena je samo kod „razvojne vrijednosti“ marke poslodavca, pri čemu žene ovu dimenziju percipiraju važnijom nego muškarci. Istraživanje doprinosi postojećoj literaturi izgradnje marke poslodavca u definiranju onih dimenzija na radnom mjestu koje su najbitnije zaposlenicima te pruža korisne informacije ključnim ljudima malih i srednjih poduzeća prilikom kreiranja strategije upravljanja ljudskim potencijalima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti