Pregled bibliografske jedinice broj: 1248991
Značaj simulacije trgovanja dionicama u obrazovanju za investicijsku analizu
Značaj simulacije trgovanja dionicama u obrazovanju za investicijsku analizu // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 20 (2022), 2; 119-128 doi:10.22598/zefzg.2022.2.119 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1248991 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Značaj simulacije trgovanja dionicama u obrazovanju
za investicijsku analizu
(The importance of stock trading simulation in
investment analysis education)
Autori
Dedi, Lidija ; Orsag, Silvije
Izvornik
Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu (1333-8900) 20
(2022), 2;
119-128
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
simulacijska igra, virtualno trgovanje, investicijska analiza, obrazovanje
(simulation game, virtual trading, investment analysis, education)
Sažetak
Simulacijske igre sastavni su dio mnogih financijskih kolegija, omogućavaju učenje kroz iskustvo, povećavaju interes studenata za nastavno gradivo, potiču natjecateljski duh, a uključuju i nagrađivanje. Rad prikazuje rezultate istraživanja o mišljenjima i stavovima studenata o igri simulacije trgovanja na „Virtualnoj burzi“. U istraživanju je sudjelovalo 55 od 126 (43, 65 %) studenata. Rezultati pokazuju da većina studenata smatra da je sudjelovanje u igri vrlo korisno (34, 55 %) ili korisno (56, 36 %), da je sudjelovanje u projektu potaknulo 80 % njih na razmišljanje o trgovanju dionicama u stvarnom svijetu, ali i da ima prostora za unapređenje, posebno u dijelu koji se odnosi na motivaciju za učenje i angažiranost na projektu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit