Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1248959

Bihevioralna ekonomija i ponašanje potrošača


Jovanović, Nina
Bihevioralna ekonomija i ponašanje potrošača, 2016., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1248959 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Bihevioralna ekonomija i ponašanje potrošača
(Behavioral Economics and Consumers Behavior)

Autori
Jovanović, Nina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
11.07

Godina
2016

Stranica
95

Mentor
Krajnović, Aleksandra

Ključne riječi
bihevioralna ekonomija, ponašanje potrošača, heuristika, racionalnost, donošenje odluke potrošača, homo economicus, kognitivni sustavi
(behavioral economics, consumer behaviour, heuristics, rationality, consumer decision-making, homo economicus, cognitive systems)

Sažetak
Čovjek je nadasve inteligentno, promišljeno i međuostalom, vrlo misteriozno biće te ga kao takvoga treba i promatrati. Do sada se o čovjeku kao potrošaču znalo kako se ponaša i što sve može utjecati na njegovo ponašanje. Međutim, sve do nedavno, nije bilo riječi o onome ''zašto'' se tako ponaša. Postoji jedna znanstvena disciplina koja je tome duboko ušla u trag. Riječ je o bihevioralnoj ekonomiji. Mnogobrojnim eksperimentima, dokazuje potpuno drugačije gledište na ponašanje čovjeka i najčešće pogreške koje čini u uvjetima neizvjesnosti. Upotrebom psiholoških dostignuća, omogućila je bolje razumijevanje čovjeka, objašnjavajući njegova reagiranja u različitim situacijama. Određeni ekonomski subjekti pronalaze potencijalne koristi biheviorističkih saznanja, koristeći se tehnikama poticanja, uokviravanja i sidrenja, zbog čega je pitanje etičnosti također značajan dio ovog rada. Uz brojne primjere, najčešći problemi današnjice mogu postati sredstvo s kojim se čovjek može jednostavnije nositi.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.unizd.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Jovanović, Nina
Bihevioralna ekonomija i ponašanje potrošača, 2016., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Jovanović, N. (2016) 'Bihevioralna ekonomija i ponašanje potrošača', diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Jovanovi\'{c}, Nina}, year = {2016}, pages = {95}, keywords = {bihevioralna ekonomija, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, heuristika, racionalnost, dono\v{s}enje odluke potro\v{s}a\v{c}a, homo economicus, kognitivni sustavi}, title = {Bihevioralna ekonomija i pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a}, keyword = {bihevioralna ekonomija, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, heuristika, racionalnost, dono\v{s}enje odluke potro\v{s}a\v{c}a, homo economicus, kognitivni sustavi}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Jovanovi\'{c}, Nina}, year = {2016}, pages = {95}, keywords = {behavioral economics, consumer behaviour, heuristics, rationality, consumer decision-making, homo economicus, cognitive systems}, title = {Behavioral Economics and Consumers Behavior}, keyword = {behavioral economics, consumer behaviour, heuristics, rationality, consumer decision-making, homo economicus, cognitive systems}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font