Pregled bibliografske jedinice broj: 1248956
Specifičnosti upravljanja kanalima distribucije u suvremenim tržišnim uvjetima
Specifičnosti upravljanja kanalima distribucije u suvremenim tržišnim uvjetima, 2016., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1248956 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Specifičnosti upravljanja kanalima distribucije u
suvremenim tržišnim uvjetima
(Specifics of distribution channel management in
modern market conditions)
Autori
Nadinić, Anamarija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
13.07
Godina
2016
Stranica
117
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
distribucijski kanal, maloprodaja, veleprodaja, informacijske tehnologije, category management, korisnička služba
(distribution channels, retail, wholesale, information technology, category management, customer service)
Sažetak
Uvođenje računalne tehnologije pospješuje suradnju, razvija maloprodaju i načine distribucije te svakako mijenja odnose ekonomske moći, što neizbježno dovodi do stvaranja okruženja gdje maloprodaja kao grana djelatnosti ima sve više izgleda da postane još moćniji čimbenik u kanalima distribucije roba i usluga. Prodaja predstavlja čin promjene vlasništva nad prodanom robom, a distribucija čin premještanja robe od jednog vlasnika drugom. Distribucija i prodaja moraju raditi zajedno kako bi se osigurala opskrba kupaca u pravo vrijeme, na pravom mjestu i u odgovarajućem asortimanu. Globalizacija tržišta, dislokacija proizvodnje i pojava novih tehnologija u prijevozu, pakiranju i održavanju robe u ispravnom stanju pridonijeli su mogućnosti da se proizvodi u jednoj državi proizvode za potrebe drugih država. Fleksibilnost je ključni čimbenik uspješne proizvodnje. Suvremena poslovna strategija temelji se na maksimalnoj fleksibilnosti prema zahtjevima kupaca i težnji da se smanje ne samo proizvodni troškovi, već i troškovi distribucije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija