Pregled bibliografske jedinice broj: 1248953
Upravljanje marketingom u neprofitnim organizacijama na primjeru Gradske knjižnice Zadar
Upravljanje marketingom u neprofitnim organizacijama na primjeru Gradske knjižnice Zadar, 2016., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1248953 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje marketingom u neprofitnim organizacijama
na primjeru Gradske knjižnice Zadar
(Marketing management in non-profit organizations on
the example of the Zadar City Library)
Autori
Karuza, Irina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
19.09
Godina
2016
Stranica
85
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
neprofitne organizacije, marketing neprofitnih organizacija, menadžment neprofitnih organizacija, marketing knjižnice, Gradska knjižnica Zadar
(non-profit organisations, marketing of non-profit organisations, management of non-profit organisations, marketing of libraries, City Library Zadar)
Sažetak
U ovom radu ukazuje se na važnost i nužnost marketinga u neprofitnim organizacijama. Neprofitne organizacije dugo su imale tendenciju zanemarivanja marketinga u svom poslovanju jer se smatralo da im osnovna svrha nije ostvarivanje profita, već javni interes. No pokazalo se da je okretanje prema željama i potrebama korisnika dovelo do većeg broja korisnika, a time se stvorilo i pozitivno ozračje za financiranje njihovih djelatnosti. Kvalitetno upravljanje neprofitnim organizacijama od temeljne je važnosti u ostvarivanju njihovih ciljeva, što je ovim radom istaknuto. Razvojem marketinga unutar neprofitnih organizacija i knjižnice imaju priliku primijeniti njegove zakonitosti s ciljem ostvarivanja svoje svrhe i poslanja. Gradska knjižnica Zadar zadnjih dvadesetak godina sudjeluje u oblikovanju kulturološke slike Zadra i kao takva izabrana je za primjer dobre prakse primjene marketinga u neprofitnoj organizaciji. U radu je prikazan način njenog poslovanja i marketinški koncept koji je zaslužan za njen izvanredan uspjeh.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija