Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1248953

Upravljanje marketingom u neprofitnim organizacijama na primjeru Gradske knjižnice Zadar


Karuza, Irina
Upravljanje marketingom u neprofitnim organizacijama na primjeru Gradske knjižnice Zadar, 2016., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1248953 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje marketingom u neprofitnim organizacijama na primjeru Gradske knjižnice Zadar
(Marketing management in non-profit organizations on the example of the Zadar City Library)

Autori
Karuza, Irina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
19.09

Godina
2016

Stranica
85

Mentor
Krajnović, Aleksandra

Ključne riječi
neprofitne organizacije, marketing neprofitnih organizacija, menadžment neprofitnih organizacija, marketing knjižnice, Gradska knjižnica Zadar
(non-profit organisations, marketing of non-profit organisations, management of non-profit organisations, marketing of libraries, City Library Zadar)

Sažetak
U ovom radu ukazuje se na važnost i nužnost marketinga u neprofitnim organizacijama. Neprofitne organizacije dugo su imale tendenciju zanemarivanja marketinga u svom poslovanju jer se smatralo da im osnovna svrha nije ostvarivanje profita, već javni interes. No pokazalo se da je okretanje prema željama i potrebama korisnika dovelo do većeg broja korisnika, a time se stvorilo i pozitivno ozračje za financiranje njihovih djelatnosti. Kvalitetno upravljanje neprofitnim organizacijama od temeljne je važnosti u ostvarivanju njihovih ciljeva, što je ovim radom istaknuto. Razvojem marketinga unutar neprofitnih organizacija i knjižnice imaju priliku primijeniti njegove zakonitosti s ciljem ostvarivanja svoje svrhe i poslanja. Gradska knjižnica Zadar zadnjih dvadesetak godina sudjeluje u oblikovanju kulturološke slike Zadra i kao takva izabrana je za primjer dobre prakse primjene marketinga u neprofitnoj organizaciji. U radu je prikazan način njenog poslovanja i marketinški koncept koji je zaslužan za njen izvanredan uspjeh.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.unizd.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Karuza, Irina
Upravljanje marketingom u neprofitnim organizacijama na primjeru Gradske knjižnice Zadar, 2016., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Karuza, I. (2016) 'Upravljanje marketingom u neprofitnim organizacijama na primjeru Gradske knjižnice Zadar', diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Karuza, Irina}, year = {2016}, pages = {85}, keywords = {neprofitne organizacije, marketing neprofitnih organizacija, menad\v{z}ment neprofitnih organizacija, marketing knji\v{z}nice, Gradska knji\v{z}nica Zadar}, title = {Upravljanje marketingom u neprofitnim organizacijama na primjeru Gradske knji\v{z}nice Zadar}, keyword = {neprofitne organizacije, marketing neprofitnih organizacija, menad\v{z}ment neprofitnih organizacija, marketing knji\v{z}nice, Gradska knji\v{z}nica Zadar}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Karuza, Irina}, year = {2016}, pages = {85}, keywords = {non-profit organisations, marketing of non-profit organisations, management of non-profit organisations, marketing of libraries, City Library Zadar}, title = {Marketing management in non-profit organizations on the example of the Zadar City Library}, keyword = {non-profit organisations, marketing of non-profit organisations, management of non-profit organisations, marketing of libraries, City Library Zadar}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font