Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1248925

Konkurentska prednost temeljena na CRM-u


Iva Šalov
Konkurentska prednost temeljena na CRM-u, 2016., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1248925 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Konkurentska prednost temeljena na CRM-u
(Competitive Advantage based on CRM)

Autori
Iva Šalov

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
30.11

Godina
2016

Stranica
83

Mentor
Krajnović, Aleksandra ; Panjkota, Ante

Ključne riječi
Konkurentska prednost, CRM poslovna strategija, CRM sustav, SCRM, ECRM, MCRM, Big Data paradigma
(Competitive Advantage, CRM business strategy, CRM system, SCRM, ECRM, MCRM, Big Data paradigm)

Sažetak
Zbog suvremenog poslovnog okruženja kojega karakteriziraju stalne promjene, velika konkurencija između tvrtki te visoka mogućnost informiranja nužno je staviti fokus poslovanja na zadovoljstvo klijenata i upravljati odnosima s klijentima (engl. Customer Relationship Management, CRM). Ostvarenje konkurentske prednosti zahtijeva znanje o klijentima na temelju kojega se grade odnosi, a upravo je razvoj informacijskih tehnologija i interneta omogućio efikasnije prikupljanje i obradu velike količine podataka o klijentima. Na taj način uvelike je olakšano fokusiranje na klijente i njihove potrebe koji u današnjem poslovanju utječu na organizacijski uspjeh. Temeljni cilj ovog rada je ukazati na važnost CRM poslovne strategije i pripadajuće informacijske tehnologije na osnovu kojih suvremene organizacije mogu ostvariti konkurentsku prednost na tržištu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Ante Panjkota (mentor)

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Iva Šalov
Konkurentska prednost temeljena na CRM-u, 2016., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Iva Šalov (2016) 'Konkurentska prednost temeljena na CRM-u', diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, year = {2016}, pages = {83}, keywords = {Konkurentska prednost, CRM poslovna strategija, CRM sustav, SCRM, ECRM, MCRM, Big Data paradigma}, title = {Konkurentska prednost temeljena na CRM-u}, keyword = {Konkurentska prednost, CRM poslovna strategija, CRM sustav, SCRM, ECRM, MCRM, Big Data paradigma}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, year = {2016}, pages = {83}, keywords = {Competitive Advantage, CRM business strategy, CRM system, SCRM, ECRM, MCRM, Big Data paradigm}, title = {Competitive Advantage based on CRM}, keyword = {Competitive Advantage, CRM business strategy, CRM system, SCRM, ECRM, MCRM, Big Data paradigm}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font