Pregled bibliografske jedinice broj: 1248925
Konkurentska prednost temeljena na CRM-u
Konkurentska prednost temeljena na CRM-u, 2016., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1248925 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Konkurentska prednost temeljena na CRM-u
(Competitive Advantage based on CRM)
Autori
Iva Šalov
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
30.11
Godina
2016
Stranica
83
Mentor
Krajnović, Aleksandra ; Panjkota, Ante
Ključne riječi
Konkurentska prednost, CRM poslovna strategija, CRM sustav, SCRM, ECRM, MCRM, Big Data paradigma
(Competitive Advantage, CRM business strategy, CRM system, SCRM, ECRM, MCRM, Big Data paradigm)
Sažetak
Zbog suvremenog poslovnog okruženja kojega karakteriziraju stalne promjene, velika konkurencija između tvrtki te visoka mogućnost informiranja nužno je staviti fokus poslovanja na zadovoljstvo klijenata i upravljati odnosima s klijentima (engl. Customer Relationship Management, CRM). Ostvarenje konkurentske prednosti zahtijeva znanje o klijentima na temelju kojega se grade odnosi, a upravo je razvoj informacijskih tehnologija i interneta omogućio efikasnije prikupljanje i obradu velike količine podataka o klijentima. Na taj način uvelike je olakšano fokusiranje na klijente i njihove potrebe koji u današnjem poslovanju utječu na organizacijski uspjeh. Temeljni cilj ovog rada je ukazati na važnost CRM poslovne strategije i pripadajuće informacijske tehnologije na osnovu kojih suvremene organizacije mogu ostvariti konkurentsku prednost na tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zadru