Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1248914

Analiza konkuretnosti hotelijerstva u RH s posebnim osvrtom na luksuzne hotelske lance


Bagavac, Žana
Analiza konkuretnosti hotelijerstva u RH s posebnim osvrtom na luksuzne hotelske lance, 2017., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1248914 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza konkuretnosti hotelijerstva u RH s posebnim osvrtom na luksuzne hotelske lance
(Analysis of the competitiveness of the hotel industry in Republic of Croatia with special reference on luxury hotel chains)

Autori
Bagavac, Žana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
25.04

Godina
2017

Stranica
91

Mentor
Krajnović, Aleksandra

Ključne riječi
turizam, hotelijerstvo, luksuzno hotelijerstvo, marketing u hotelijerstvu, razvojne strategije u hotelijerstvu, konkurentnost u hotelijerstvu, turistička destinacija
(tourism, hospitality, luxury hospitality, marketing in hospitality, development strategy in hospitality, competitiveness in hospitality, tourist destination)

Sažetak
Za turizam kao stratešku aktivnost u Republici Hrvatskoj, možemo reći da pretstavlja značajan pokretač ulaganja i generator rasta nacionalnoga gospodarstva. U Republici Hrvatskoj zaslužan je za stvaranje 9% svjetskog BDP-a, 6% svjetskog izvoza i svako jedanaesto radno mjesto. Hotelijerstvo se danas može nazvati hotelska industrija prvenstveno zbog svog velikog obima poslovanja te snažnog utjecaja na gospodarstvo zemlje. Hotel je osnovni reprezentant hotelske industrije čiji je zadatak osigurati gostima efikasne i korisne usluge i ugodan boravak, a sam hotel je objekt u kojemu se pružaju usluge smještaja i ostale usluge. Gosti koji posjećuju hotel očekuju i zahtijevaju gostoljubivu i kvalitetnu uslugu te druge različite ugodnosti za ljepši boravak, a zadatak menadžmenta hotela je osigurati upravo ono što gost zahtijeva radi njihove dobrobiti, ali i profitabilnosti samog hotela. U suvremenom hotelijerstvu pojavljuje se nekoliko vrsta hotela s obzirom na ponudu, razvrstavaju se prema različitim kriterijima, a jedan od kriterija je veličina kapaciteta koja ima utjecaj na unutarnju organizaciju. Svrha i cilj ovoga rada je analizirati hotelsku industriju u RH i njenu konkurentnost te je usporediti s drugim zemljama EU, a pri tome posebno obraditi hotelske lance.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Bagavac, Žana
Analiza konkuretnosti hotelijerstva u RH s posebnim osvrtom na luksuzne hotelske lance, 2017., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Bagavac, Ž. (2017) 'Analiza konkuretnosti hotelijerstva u RH s posebnim osvrtom na luksuzne hotelske lance', diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bagavac, \v{Z}ana}, year = {2017}, pages = {91}, keywords = {turizam, hotelijerstvo, luksuzno hotelijerstvo, marketing u hotelijerstvu, razvojne strategije u hotelijerstvu, konkurentnost u hotelijerstvu, turisti\v{c}ka destinacija}, title = {Analiza konkuretnosti hotelijerstva u RH s posebnim osvrtom na luksuzne hotelske lance}, keyword = {turizam, hotelijerstvo, luksuzno hotelijerstvo, marketing u hotelijerstvu, razvojne strategije u hotelijerstvu, konkurentnost u hotelijerstvu, turisti\v{c}ka destinacija}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bagavac, \v{Z}ana}, year = {2017}, pages = {91}, keywords = {tourism, hospitality, luxury hospitality, marketing in hospitality, development strategy in hospitality, competitiveness in hospitality, tourist destination}, title = {Analysis of the competitiveness of the hotel industry in Republic of Croatia with special reference on luxury hotel chains}, keyword = {tourism, hospitality, luxury hospitality, marketing in hospitality, development strategy in hospitality, competitiveness in hospitality, tourist destination}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font