Pregled bibliografske jedinice broj: 1248914
Analiza konkuretnosti hotelijerstva u RH s posebnim osvrtom na luksuzne hotelske lance
Analiza konkuretnosti hotelijerstva u RH s posebnim osvrtom na luksuzne hotelske lance, 2017., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1248914 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza konkuretnosti hotelijerstva u RH s posebnim
osvrtom na luksuzne hotelske lance
(Analysis of the competitiveness of the hotel
industry in Republic of Croatia with special
reference on luxury hotel chains)
Autori
Bagavac, Žana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
25.04
Godina
2017
Stranica
91
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
turizam, hotelijerstvo, luksuzno hotelijerstvo, marketing u hotelijerstvu, razvojne strategije u hotelijerstvu, konkurentnost u hotelijerstvu, turistička destinacija
(tourism, hospitality, luxury hospitality, marketing in hospitality, development strategy in hospitality, competitiveness in hospitality, tourist destination)
Sažetak
Za turizam kao stratešku aktivnost u Republici Hrvatskoj, možemo reći da pretstavlja značajan pokretač ulaganja i generator rasta nacionalnoga gospodarstva. U Republici Hrvatskoj zaslužan je za stvaranje 9% svjetskog BDP-a, 6% svjetskog izvoza i svako jedanaesto radno mjesto. Hotelijerstvo se danas može nazvati hotelska industrija prvenstveno zbog svog velikog obima poslovanja te snažnog utjecaja na gospodarstvo zemlje. Hotel je osnovni reprezentant hotelske industrije čiji je zadatak osigurati gostima efikasne i korisne usluge i ugodan boravak, a sam hotel je objekt u kojemu se pružaju usluge smještaja i ostale usluge. Gosti koji posjećuju hotel očekuju i zahtijevaju gostoljubivu i kvalitetnu uslugu te druge različite ugodnosti za ljepši boravak, a zadatak menadžmenta hotela je osigurati upravo ono što gost zahtijeva radi njihove dobrobiti, ali i profitabilnosti samog hotela. U suvremenom hotelijerstvu pojavljuje se nekoliko vrsta hotela s obzirom na ponudu, razvrstavaju se prema različitim kriterijima, a jedan od kriterija je veličina kapaciteta koja ima utjecaj na unutarnju organizaciju. Svrha i cilj ovoga rada je analizirati hotelsku industriju u RH i njenu konkurentnost te je usporediti s drugim zemljama EU, a pri tome posebno obraditi hotelske lance.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija