Pregled bibliografske jedinice broj: 1248913
Strategije ulaska i nadmetanja na inozemnim tržištima
Strategije ulaska i nadmetanja na inozemnim tržištima, 2017., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1248913 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategije ulaska i nadmetanja na inozemnim
tržištima
(Strategy options for entering and competing in
foreign markets)
Autori
Stojanov, Andrea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
29.05
Godina
2017
Stranica
70
Mentor
Lazibat, Tonći ; Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
strategije ulaska, inozemna tržišta, konkurentska prednost, izvoz, strateški savezi
(entry strategies, foreign markets, competitive advantage, export, strategic alliances)
Sažetak
Ovaj rad bavi se istraživanjem strategija ulaska i nadmetanja na inozemnim tržištima. Radom se nastoji predočiti teoretski okvir koji menadžeri trebaju znati kako razumjeli strateške aspekte ulaska i nadmetanja na inozemnim tržištima radi ostvarivanja konkurentske prednosti. Nadalje, u radu se prikazuje moguće strateške opcije koje menadžeri imaju na raspolaganju za ulazak na inozemna tržišta. Cilj istraživanja jest povećati spoznaju o strategije ulaska i nadmetanja na inozemnim tržištima, kao i njegova veza s mogućnošću ostvarivanja konkurentske prednosti na tržištu. Svrha istraživanja jest ukazati na važnost strategija ulaska i nadmetanja na inozemnim tržištima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zadru