Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1248912

Suvremeni modeli poslovanja turoperatora i turističkih agencija i njihovo značenje u turizmu Republike Hrvatske


Petra Gospić
Suvremeni modeli poslovanja turoperatora i turističkih agencija i njihovo značenje u turizmu Republike Hrvatske, 2017., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1248912 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Suvremeni modeli poslovanja turoperatora i turističkih agencija i njihovo značenje u turizmu Republike Hrvatske
(Contemporary business models of tour operators and travel agencies and their significance in the tourism of the Republic of Croatia)

Autori
Petra Gospić

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
30.05

Godina
2017

Stranica
129

Mentor
Krajnović, Aleksandra

Ključne riječi
turizam, turističko posredovanje, turoperatori, turističke agencije, suvremeni modeli poslovanja, specijalizacija u turizmu, inovacije u turizmu, informacijsko-komunikacijska tehnologija u turizmu
(tourism, tourist services, touroperators, tourist agencies, modern business models in tourism, specialization in tourism, innovation in tourism, information and communication technology in tourism)

Sažetak
Turizam je jedna od najprofitabilnijih industrija u svijetu koja zadovoljava potrebe suvremenog čovjeka za doživljajem. No, turizam ne uključuje samo turiste već i posrednike koji formiraju turistički proizvod i utječu na njegovu doživljenu vrijednost. Svrha postojanja turističkih posrednika sastoji se od planiranja, organiziranja, prodaje i realizacije turističkih putovanja, kao i pružanju svih potrebnih usluga u turističkom prometu. Turistički posrednici prema vrsti poslova mogu biti organizatori putovanja odnosno turoperatori i posrednici u prodaji turističkih putovanja odnosno turističke agencije. Internet je u sektoru turističke industrije promijenio klasične načine poslovanja od informiranja, komuniciranja i promocije do realizacije putovanja. Sve to je dovelo do kreiranja suvremenih modela poslovanja turističkih agencija i turoperatora. U suvremenim uvjetima globalizacija, borba za konkurentnost i lojalnost na tržištu dovela je do unaprjeđenja poslovanja kroz inovacije. Posrednici u turizmu, primjenom informacijske tehnologije razvijaju nove turističke proizvode i kreiraju inovativne paket aranžmane koji će nadmašiti očekivanja klijenata. Poseban naglasak je na kreiranju tematskih platformi u turizmu kroz identificiranje potreba ciljnih tržišta, razvoj održivog turističkog proizvoda prema zahtjevima tržišnih segmenata i uspostavljanje suradnje sa svim dionicima destinacije povezivanjem specijaliziranih agencija u klastere. Suvremeni modeli poslovanja omogućit će posrednicima da opstanu na tržištu te kroz pametnu specijalizaciju Republike Hrvatske, povećanjem kvalitete ponude, direktno doprinesu valorizaciji i rastu konkurentnosti hrvatskog turizma.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.unizd.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Petra Gospić
Suvremeni modeli poslovanja turoperatora i turističkih agencija i njihovo značenje u turizmu Republike Hrvatske, 2017., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Petra Gospić (2017) 'Suvremeni modeli poslovanja turoperatora i turističkih agencija i njihovo značenje u turizmu Republike Hrvatske', diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, year = {2017}, pages = {129}, keywords = {turizam, turisti\v{c}ko posredovanje, turoperatori, turisti\v{c}ke agencije, suvremeni modeli poslovanja, specijalizacija u turizmu, inovacije u turizmu, informacijsko-komunikacijska tehnologija u turizmu}, title = {Suvremeni modeli poslovanja turoperatora i turisti\v{c}kih agencija i njihovo zna\v{c}enje u turizmu Republike Hrvatske}, keyword = {turizam, turisti\v{c}ko posredovanje, turoperatori, turisti\v{c}ke agencije, suvremeni modeli poslovanja, specijalizacija u turizmu, inovacije u turizmu, informacijsko-komunikacijska tehnologija u turizmu}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, year = {2017}, pages = {129}, keywords = {tourism, tourist services, touroperators, tourist agencies, modern business models in tourism, specialization in tourism, innovation in tourism, information and communication technology in tourism}, title = {Contemporary business models of tour operators and travel agencies and their significance in the tourism of the Republic of Croatia}, keyword = {tourism, tourist services, touroperators, tourist agencies, modern business models in tourism, specialization in tourism, innovation in tourism, information and communication technology in tourism}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font