Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1248910

Strateški aspekti kobrendinga


Stipanov, Ivan
Strateški aspekti kobrendinga, 2017., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1248910 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strateški aspekti kobrendinga
(Strategic aspects of co-branding)

Autori
Stipanov, Ivan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
30.05

Godina
2017

Stranica
66

Mentor
Krajnović, Aleksandra

Ključne riječi
kobrending, strateški aspekti kobrendinga, konkurentska prednost, upravljanje kobrendingom, optimalno korištenje kobrendinga, sastavni kobrending
(co-branding, strategic aspects of co-branding, competitive advantage, co-branding management, optimizing co-branding, ingredient branding)

Sažetak
Ovaj rad bavi se istraživanjem strateških aspekata kobrendinga. Radom se nastoji predočiti teoretski okvir koji upravitelji markama moraju poznavati kako bi razumjeli strateške implikacije primjene strategije kobrendinga zbog ostvarivanja konkurentske prednosti nad konkurentima. Nadalje, u radu se prikazuju faze procesa upravljanja savezom maraka koji, ako se njime adekvatno upravlja, može rezultirati vrijednim strateškim ishodima za marku. Cilj istraživanja jest povećati spoznaju o strateškim aspektima kobrendinga, kao i istražiti povezanost kobrendinga s mogućnošću ostvarivanja konkurentske prednosti na tržištu. Svrha istraživanja jest ukazati na važnost strateškog aspekta kobrendinga.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.unizd.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Stipanov, Ivan
Strateški aspekti kobrendinga, 2017., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Stipanov, I. (2017) 'Strateški aspekti kobrendinga', diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Stipanov, Ivan}, year = {2017}, pages = {66}, keywords = {kobrending, strate\v{s}ki aspekti kobrendinga, konkurentska prednost, upravljanje kobrendingom, optimalno kori\v{s}tenje kobrendinga, sastavni kobrending}, title = {Strate\v{s}ki aspekti kobrendinga}, keyword = {kobrending, strate\v{s}ki aspekti kobrendinga, konkurentska prednost, upravljanje kobrendingom, optimalno kori\v{s}tenje kobrendinga, sastavni kobrending}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Stipanov, Ivan}, year = {2017}, pages = {66}, keywords = {co-branding, strategic aspects of co-branding, competitive advantage, co-branding management, optimizing co-branding, ingredient branding}, title = {Strategic aspects of co-branding}, keyword = {co-branding, strategic aspects of co-branding, competitive advantage, co-branding management, optimizing co-branding, ingredient branding}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font