Pregled bibliografske jedinice broj: 1248910
Strateški aspekti kobrendinga
Strateški aspekti kobrendinga, 2017., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1248910 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strateški aspekti kobrendinga
(Strategic aspects of co-branding)
Autori
Stipanov, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
30.05
Godina
2017
Stranica
66
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
kobrending, strateški aspekti kobrendinga, konkurentska prednost, upravljanje kobrendingom, optimalno korištenje kobrendinga, sastavni kobrending
(co-branding, strategic aspects of co-branding, competitive advantage, co-branding management, optimizing co-branding, ingredient branding)
Sažetak
Ovaj rad bavi se istraživanjem strateških aspekata kobrendinga. Radom se nastoji predočiti teoretski okvir koji upravitelji markama moraju poznavati kako bi razumjeli strateške implikacije primjene strategije kobrendinga zbog ostvarivanja konkurentske prednosti nad konkurentima. Nadalje, u radu se prikazuju faze procesa upravljanja savezom maraka koji, ako se njime adekvatno upravlja, može rezultirati vrijednim strateškim ishodima za marku. Cilj istraživanja jest povećati spoznaju o strateškim aspektima kobrendinga, kao i istražiti povezanost kobrendinga s mogućnošću ostvarivanja konkurentske prednosti na tržištu. Svrha istraživanja jest ukazati na važnost strateškog aspekta kobrendinga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija