Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1248904

Novi trendovi i alati u digitalnom marketingu


Duka, Ivana
Novi trendovi i alati u digitalnom marketingu, 2017., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1248904 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Novi trendovi i alati u digitalnom marketingu
(New trends and tools in digital marketing)

Autori
Duka, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
28.06

Godina
2017

Stranica
82

Mentor
Krajnović, Aleksandra

Ključne riječi
digitalni marketing, suvremeni trendovi u marketingu, marketing putem društvenih medija, marketing sadrţaja, mobilni marketing, internet stvari, mjerenje uĉinkovitosti digitalnog marketinga
(digital marketing, contemporary trends in marketing, social media marketing, content marketing, mobile marketing, internet of things, digital marketing efficiency measuring)

Sažetak
Ovaj rad bavi se posebnostima digitalnog marketinga i suvremenih trendova i alata u istome. U radu se prikazuju karakteristike digitalnog marketinga te njegova usporedba s tradicionalnim marketingom. Opisuju se najvaţniji pojmovi vezani uz digitalni marketing, kao što su automatizacija marketinga, optimizacija web-stranice za internet pretraţivaĉe i nulti trenutak istine. Nadalje, izdvajaju se suvremeni trendovi i alati u digitalnom marketingu, koji ukljuĉuju društvene medije, marketing sadrţaja, mobilni marketing, izvorno oglašavanje, marketing u pravo vrijeme, virtualnu stvarnost i internet stvari. Istiĉe se povezanost marketinga putem društvenih medija i marketinga sadrţaja, dok se unutar mobilnog marketinga izdvaja marketing putem mobilnih aplikacija i mobilni dopušteni marketing, a unutar interneta stvari izdvajaju se nosivi ureĊaji. TakoĊer, predstavljene su metode mjerenja uĉinkovitosti digitalnog marketinga te primjeri uspješne, ali i neuspješne, implementacije digitalnog marketinga. Cilj rada je sintetizirati znanje o digitalnom marketingu i suvremenim trendovima koji se u njemu pojavljuju. Svrha istraţivanja je ukazati na vaţnost implementacije digitalnog marketinga za postizanje i odrţavanje konkurentske prednosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.unizd.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Duka, Ivana
Novi trendovi i alati u digitalnom marketingu, 2017., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Duka, I. (2017) 'Novi trendovi i alati u digitalnom marketingu', diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Duka, Ivana}, year = {2017}, pages = {82}, keywords = {digitalni marketing, suvremeni trendovi u marketingu, marketing putem dru\v{s}tvenih medija, marketing sadr\c{t}aja, mobilni marketing, internet stvari, mjerenje u\^{c}inkovitosti digitalnog marketinga}, title = {Novi trendovi i alati u digitalnom marketingu}, keyword = {digitalni marketing, suvremeni trendovi u marketingu, marketing putem dru\v{s}tvenih medija, marketing sadr\c{t}aja, mobilni marketing, internet stvari, mjerenje u\^{c}inkovitosti digitalnog marketinga}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Duka, Ivana}, year = {2017}, pages = {82}, keywords = {digital marketing, contemporary trends in marketing, social media marketing, content marketing, mobile marketing, internet of things, digital marketing efficiency measuring}, title = {New trends and tools in digital marketing}, keyword = {digital marketing, contemporary trends in marketing, social media marketing, content marketing, mobile marketing, internet of things, digital marketing efficiency measuring}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font