Pregled bibliografske jedinice broj: 1248904
Novi trendovi i alati u digitalnom marketingu
Novi trendovi i alati u digitalnom marketingu, 2017., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1248904 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Novi trendovi i alati u digitalnom marketingu
(New trends and tools in digital marketing)
Autori
Duka, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
28.06
Godina
2017
Stranica
82
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
digitalni marketing, suvremeni trendovi u marketingu, marketing putem društvenih medija, marketing sadrţaja, mobilni marketing, internet stvari, mjerenje uĉinkovitosti digitalnog marketinga
(digital marketing, contemporary trends in marketing, social media marketing, content marketing, mobile marketing, internet of things, digital marketing efficiency measuring)
Sažetak
Ovaj rad bavi se posebnostima digitalnog marketinga i suvremenih trendova i alata u istome. U radu se prikazuju karakteristike digitalnog marketinga te njegova usporedba s tradicionalnim marketingom. Opisuju se najvaţniji pojmovi vezani uz digitalni marketing, kao što su automatizacija marketinga, optimizacija web-stranice za internet pretraţivaĉe i nulti trenutak istine. Nadalje, izdvajaju se suvremeni trendovi i alati u digitalnom marketingu, koji ukljuĉuju društvene medije, marketing sadrţaja, mobilni marketing, izvorno oglašavanje, marketing u pravo vrijeme, virtualnu stvarnost i internet stvari. Istiĉe se povezanost marketinga putem društvenih medija i marketinga sadrţaja, dok se unutar mobilnog marketinga izdvaja marketing putem mobilnih aplikacija i mobilni dopušteni marketing, a unutar interneta stvari izdvajaju se nosivi ureĊaji. TakoĊer, predstavljene su metode mjerenja uĉinkovitosti digitalnog marketinga te primjeri uspješne, ali i neuspješne, implementacije digitalnog marketinga. Cilj rada je sintetizirati znanje o digitalnom marketingu i suvremenim trendovima koji se u njemu pojavljuju. Svrha istraţivanja je ukazati na vaţnost implementacije digitalnog marketinga za postizanje i odrţavanje konkurentske prednosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija