Pregled bibliografske jedinice broj: 1248900
Novi poslovni modeli i trendovi suvremenog brendiranja
Novi poslovni modeli i trendovi suvremenog brendiranja, 2017., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1248900 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Novi poslovni modeli i trendovi suvremenog
brendiranja
(New business models and trends of contemporary
branding)
Autori
Hordov, Monika
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
12.07
Godina
2017
Stranica
128
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
novi trendovi, Inbound marketing, zeleni marketing, spiritualna dimenzija brendinga
(new trends, Inbound marketing, Green marketing, Spiritual dimension of branding)
Sažetak
Tehnološke inovacije u komunikaciji i distribuciji informacija promijenile su način na koji se njeguje odnos s klijentima. Očekivanja klijenata su jako puno porasla tijekom vremena pa se stoga tvrtke moraju jako potruditi da ih privuku. Prije se nastojalo doprijeti do što više ljudi koji bi mogli postati potencijalni klijenti koristeći promotivne poruke, e-mail, pozive i tome slično što je remetilo svakodnevni život ljudi te su oni postali zasićeni takvim načinom komunikacije. Kako su klijenti bili sve manje zainteresirani, moralo se nešto promijeniti jer oni tvrtkama trebaju biti najvažniji. Zbog toga se razvio Inbound marketing pomoću kojeg se zapravo kreiraju priručnici s posebnim savjetima koji čine klijentov život jednostavnijim što ih jako privlači. Budući da oglašavanje ima tri funkcije, informiranje, podsjećanje te uvjeravanje, a svakodnevno se ističe prisutnost klimatskih promjena, zeleni brendovi postaju sve popularniji i privlačniji te nastoje stvoriti svijest o brendu i tvrtki da vode računa o svojim ljudima, a ne samo o sebi. Potrošači čeznu za povezivanjem ljudi i stvari koje bi dale smisao životu. Žele nešto u što vjeruju, bila to obitelj, skup vrijednosti ili neka strast koju mogu slijediti, to je spiritualnost, dimenzija brendinga koja je postala ključna u razmišljanju o brendu i ponašanju potrošača.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zadru