Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1248900

Novi poslovni modeli i trendovi suvremenog brendiranja


Hordov, Monika
Novi poslovni modeli i trendovi suvremenog brendiranja, 2017., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1248900 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Novi poslovni modeli i trendovi suvremenog brendiranja
(New business models and trends of contemporary branding)

Autori
Hordov, Monika

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
12.07

Godina
2017

Stranica
128

Mentor
Krajnović, Aleksandra

Ključne riječi
novi trendovi, Inbound marketing, zeleni marketing, spiritualna dimenzija brendinga
(new trends, Inbound marketing, Green marketing, Spiritual dimension of branding)

Sažetak
Tehnološke inovacije u komunikaciji i distribuciji informacija promijenile su način na koji se njeguje odnos s klijentima. Očekivanja klijenata su jako puno porasla tijekom vremena pa se stoga tvrtke moraju jako potruditi da ih privuku. Prije se nastojalo doprijeti do što više ljudi koji bi mogli postati potencijalni klijenti koristeći promotivne poruke, e-mail, pozive i tome slično što je remetilo svakodnevni život ljudi te su oni postali zasićeni takvim načinom komunikacije. Kako su klijenti bili sve manje zainteresirani, moralo se nešto promijeniti jer oni tvrtkama trebaju biti najvažniji. Zbog toga se razvio Inbound marketing pomoću kojeg se zapravo kreiraju priručnici s posebnim savjetima koji čine klijentov život jednostavnijim što ih jako privlači. Budući da oglašavanje ima tri funkcije, informiranje, podsjećanje te uvjeravanje, a svakodnevno se ističe prisutnost klimatskih promjena, zeleni brendovi postaju sve popularniji i privlačniji te nastoje stvoriti svijest o brendu i tvrtki da vode računa o svojim ljudima, a ne samo o sebi. Potrošači čeznu za povezivanjem ljudi i stvari koje bi dale smisao životu. Žele nešto u što vjeruju, bila to obitelj, skup vrijednosti ili neka strast koju mogu slijediti, to je spiritualnost, dimenzija brendinga koja je postala ključna u razmišljanju o brendu i ponašanju potrošača.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)

Avatar Url Monika Hordov (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Hordov, Monika
Novi poslovni modeli i trendovi suvremenog brendiranja, 2017., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Hordov, M. (2017) 'Novi poslovni modeli i trendovi suvremenog brendiranja', diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Hordov, Monika}, year = {2017}, pages = {128}, keywords = {novi trendovi, Inbound marketing, zeleni marketing, spiritualna dimenzija brendinga}, title = {Novi poslovni modeli i trendovi suvremenog brendiranja}, keyword = {novi trendovi, Inbound marketing, zeleni marketing, spiritualna dimenzija brendinga}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Hordov, Monika}, year = {2017}, pages = {128}, keywords = {new trends, Inbound marketing, Green marketing, Spiritual dimension of branding}, title = {New business models and trends of contemporary branding}, keyword = {new trends, Inbound marketing, Green marketing, Spiritual dimension of branding}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font