Pregled bibliografske jedinice broj: 1248898
Novi trendovi brendiranja u prehrambenoj industriji u Republici Hrvatskoj
Novi trendovi brendiranja u prehrambenoj industriji u Republici Hrvatskoj, 2017., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1248898 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Novi trendovi brendiranja u prehrambenoj industriji
u Republici Hrvatskoj
(New Trends in Branding in the Food Industry in the
Republic of Croatia)
Autori
Jakovljević, Ema
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
25.09
Godina
2017
Stranica
87
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
brendiranje, brendiranje u prehrambenoj industriji, digitalni brending, zdrava hrana, gastro-turizam
(branding, branding in the food industry, digital branding, healthy food, tourism)
Sažetak
Hrana je važna ontološka i fiziološka potreba svakog čovjeka. Bez hrane ljudi ne bi mogli preživjeti. Prehrambena industrija važna je, također, zbog toga što je povezana s poljoprivrednim i ribarskom sektorom pa čak i uslužnim sektorom (npr. s turizmom). U ovom se radu opisuje važnost marketinga i brendiranja u prehrambenoj industriji. Digitalnom tehnologijom može se vrlo lako reklamirati prehrambena industrija. Brendiranje je dvosmjerna komunikacija. Prikupljajući podatke o korisnicima interneta (CRM – customer relationship management) te pomoću digitalnih tragova može se mnogo toga saznati o potrošačima. To pomaže dobivanju i brojnih drugih informacija (pa čak i od ljudi koji ne žele dijeliti svoje podatke osim s članovima obitelji i prijateljima), a takve se informacije o pojedinoj osobi prikupljaju da bi se stvorio odnos između brenda i kupca. Riječ je, dakle, o povezivanju sastavnica prodaje, zastupljenosti sociologije i psihologije u promidžbi proizvoda, internetskog oglašavanja te digitalne marketinške ispremreženosti. Neki smatraju da je gore spomenuta metoda privlačenja kupaca neetična, no ona je kao takva odraz načina na koji funkcionira suvremeni marketing. Digitalni brending za prehrambenu industriju, a i za ostale industrije postao je izrazito važan. Osim opisa procesa brendiranja, u ovom je radu iznesena i analiza nekih primjera brendova u prehrambenoj industriji, u gastronomiji, u turizmu, te novih trendova u brendiranju u prehrambenoj industriji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija