Pregled bibliografske jedinice broj: 1248887
Doprinos inovacija i komunikacija sinergiji dionika u turizmu
Doprinos inovacija i komunikacija sinergiji dionika u turizmu // Techne - časopis za politehničku obrazovnu teoriju i praksu,, (2018), 16; 51-63 (recenziran, članak, stručni)
CROSBI ID: 1248887 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Doprinos inovacija i komunikacija sinergiji dionika u turizmu
(Contribution of innovation and communication synergies of stakeholders in tourism)
Autori
Bajramović, Sonja ; Gržinić, Jasmina ; Kostić-Bobanović, Moira
Izvornik
Techne - časopis za politehničku obrazovnu teoriju i praksu, (7891-362X)
(2018), 16;
51-63
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
Turizam, doživljaji, inovacije, dionici, transformacije, partnerstva
(Tourism, experiences, innovations, stakeholders, transformations, partnerships)
Sažetak
Sinergijsko djelovanje dionika u turizmu doprinosi razvoju turističke ponude, potaknuto usvajanjem inovacija od strane turističke potražnje (posebice tehnoloških). Svrha istraživanja je pomoći dionicima u definiranju konkretnih specijaliziranih strategija radi prilagodbe trendovima. Povećanjem životnog standarda ljudska se potreba za putovanjem povećava te se razvijaju novi motivi u putovanjima. Ponuđači u turizmu više ne teže samo komercijalizaciji poslovanja temeljeno na masovnosti već osmišljavanju doživljaja, animiranju klijenata tj. stvaranju dodanih vrijednosti. Pri tome tehnološke inovacije mogu značajno pomoći unaprjeđenju turističke usluge. Cilj rada je ukazati na značaj stvaranja doživljaja pomoću inovacija u turizmu kao i predložiti korake za dionike turističke prakse. Opisana djelovanja dionika u turizmu ukazuju potrebu za specijalizacijama, personaliziranim uslugama, razvoju digitalnom marketinga, partnerstava i kulturalnih kompetencija
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković", Pula