Pregled bibliografske jedinice broj: 1248845
Uloga društvenih medija u procesu informiranja o destinaciji
Uloga društvenih medija u procesu informiranja o destinaciji, 2019., diplomski rad, diplomski, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, Zadar
CROSBI ID: 1248845 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga društvenih medija u procesu informiranja o
destinaciji
(The role of social media in the destination
information search process)
Autori
Vrkljan, Dominique
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Mjesto
Zadar
Datum
25.09
Godina
2019
Stranica
45
Mentor
Vidić, Gabrijela
Ključne riječi
društveni mediji ; petofazni sekvencijalni proces donošenja odluke ; turizam ; proces informiranja o destinaciji
(social media ; five-phase sequential decision-making process ; tourism ; destination information search process)
Sažetak
Društveni mediji danas zahvaćaju čovjekovu svakodnevnicu te su gotovo jednako prisutni na privatnom i poslovnom planu. Njihov brzi razvoj i napredak kao i jednostavnost i privlačnost doveli su do toga da se danas velik broj radnji može obavljati pomoću njih uključujući i proces odabira idealne turističke destinacije te informiranje o istoj. Društveni mediji djeluju poput vanjskih podražaja koji stvaraju potrebu za odmorom, nepresušan su izvor informacija čiji opus svakodnevno vrtoglavo raste. Djelovanjem na potrošačevu svijest i spoznaju, društveni mediji utječu na potrošačeve odluke o destinaciji, čine proces pretraživanja, obrade i vrednovanja informacija i alternativa lakšim, omogućuju online kupnju željenog turističkog proizvoda ili usluge te naposljetku čine idealan prostor za poslije- kupovno ponašanje potrošača. Pisanjem recenzija, osvrta, preporuka ili jednostavno davanjem ocjena turističkom proizvodu stvaraju se novi izvori informacija koji u trenutku svoje objave postaju informacije visokog kredibiliteta koje nanovo utječu na potencijalne potrošače te na taj način zatvaraju petofazni sekvencijalni proces donošenja odluke o turističkoj destinaciji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija