Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1248845

Uloga društvenih medija u procesu informiranja o destinaciji


Vrkljan, Dominique
Uloga društvenih medija u procesu informiranja o destinaciji, 2019., diplomski rad, diplomski, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, Zadar


CROSBI ID: 1248845 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga društvenih medija u procesu informiranja o destinaciji
(The role of social media in the destination information search process)

Autori
Vrkljan, Dominique

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti

Mjesto
Zadar

Datum
25.09

Godina
2019

Stranica
45

Mentor
Vidić, Gabrijela

Ključne riječi
društveni mediji ; petofazni sekvencijalni proces donošenja odluke ; turizam ; proces informiranja o destinaciji
(social media ; five-phase sequential decision-making process ; tourism ; destination information search process)

Sažetak
Društveni mediji danas zahvaćaju čovjekovu svakodnevnicu te su gotovo jednako prisutni na privatnom i poslovnom planu. Njihov brzi razvoj i napredak kao i jednostavnost i privlačnost doveli su do toga da se danas velik broj radnji može obavljati pomoću njih uključujući i proces odabira idealne turističke destinacije te informiranje o istoj. Društveni mediji djeluju poput vanjskih podražaja koji stvaraju potrebu za odmorom, nepresušan su izvor informacija čiji opus svakodnevno vrtoglavo raste. Djelovanjem na potrošačevu svijest i spoznaju, društveni mediji utječu na potrošačeve odluke o destinaciji, čine proces pretraživanja, obrade i vrednovanja informacija i alternativa lakšim, omogućuju online kupnju željenog turističkog proizvoda ili usluge te naposljetku čine idealan prostor za poslije- kupovno ponašanje potrošača. Pisanjem recenzija, osvrta, preporuka ili jednostavno davanjem ocjena turističkom proizvodu stvaraju se novi izvori informacija koji u trenutku svoje objave postaju informacije visokog kredibiliteta koje nanovo utječu na potencijalne potrošače te na taj način zatvaraju petofazni sekvencijalni proces donošenja odluke o turističkoj destinaciji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Gabrijela Vidić (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Vrkljan, Dominique
Uloga društvenih medija u procesu informiranja o destinaciji, 2019., diplomski rad, diplomski, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, Zadar
Vrkljan, D. (2019) 'Uloga društvenih medija u procesu informiranja o destinaciji', diplomski rad, diplomski, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Vrkljan, Dominique}, year = {2019}, pages = {45}, keywords = {dru\v{s}tveni mediji, petofazni sekvencijalni proces dono\v{s}enja odluke, turizam, proces informiranja o destinaciji}, title = {Uloga dru\v{s}tvenih medija u procesu informiranja o destinaciji}, keyword = {dru\v{s}tveni mediji, petofazni sekvencijalni proces dono\v{s}enja odluke, turizam, proces informiranja o destinaciji}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Vrkljan, Dominique}, year = {2019}, pages = {45}, keywords = {social media, five-phase sequential decision-making process, tourism, destination information search process}, title = {The role of social media in the destination information search process}, keyword = {social media, five-phase sequential decision-making process, tourism, destination information search process}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font