Pregled bibliografske jedinice broj: 1248733
Uloga i važnost promocijskih aktivnosti pri kupnji povrća
Uloga i važnost promocijskih aktivnosti pri kupnji povrća // Agroeconomia Croatica, 12 (2022), 2; 44-51 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 1248733 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga i važnost promocijskih aktivnosti pri kupnji povrća
(The role and importance of promotional activities when buying vegetables)
Autori
Kristić, Jelena ; Brus, Marlena ; Lončarić, Ružica ; Jelić Milković, Sanja
Izvornik
Agroeconomia Croatica (1333-2422) 12
(2022), 2;
44-51
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
promocija ; promocijske aktivnosti ; oglašavanje ; povrće ; društvene mreže
(promotion ; promotional activities ; advertising ; vegetables ; social networks)
Sažetak
Mali se proizvođači povrća, kako bi opstali i konkurirali na tržištu, trebaju posvetiti svim segmentima koji mogu poboljšati njihovo poslovanje, pa tako i promociji svojih proizvoda. Kako bi se kupovne odluke kupaca mogle promijeniti u korist malih proizvođača, u ovom radu je istraženo kako na ispitanike na području Osječko- baranjske županije utječe promocija povrća te koje su njihove preferencije i mišljenja vezana za promociju pri kupnji povrća. Većina ispitanika tvrdi da bi više kupovali povrće manjih proizvođača da oni aktivnije ulažu u promociju svojih proizvoda. Najbolji načini promocije povrća za ispitanike su putem društvenih mreža (Facebook, Instagram), putem letaka i tiskanih oglasa u novinama te putem televizije. Najvažnije im je prilikom promocije povrća saznati informacije o cijeni, izgledu (veličina, oblik, boja) i podrijetlu proizvoda. Prilikom kreiranja promocije na društvenim mrežama, najprivlačniji oglasi za ispitanike su u kombinaciji teksta i slike. Ispitanici tvrde da ih kod unaprjeđenja prodaje najviše privlače akcije, a kod sekundarnih promocijskih aktivnosti najveći utjecaj ima promocija od usta do usta. Provedeno istraživanje može pomoći malim proizvođačima u kreiranju idealnog promocijskog miksa u prodaji povrća i dobivanju ostalih informacija koje će poboljšati uspješnost u poslovanju svakog malog proizvođača.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija), Biotehnologija, Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- CAB Abstracts