Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1248733

Uloga i važnost promocijskih aktivnosti pri kupnji povrća


Kristić, Jelena; Brus, Marlena; Lončarić, Ružica; Jelić Milković, Sanja
Uloga i važnost promocijskih aktivnosti pri kupnji povrća // Agroeconomia Croatica, 12 (2022), 2; 44-51 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 1248733 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga i važnost promocijskih aktivnosti pri kupnji povrća
(The role and importance of promotional activities when buying vegetables)

Autori
Kristić, Jelena ; Brus, Marlena ; Lončarić, Ružica ; Jelić Milković, Sanja

Izvornik
Agroeconomia Croatica (1333-2422) 12 (2022), 2; 44-51

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
promocija ; promocijske aktivnosti ; oglašavanje ; povrće ; društvene mreže
(promotion ; promotional activities ; advertising ; vegetables ; social networks)

Sažetak
Mali se proizvođači povrća, kako bi opstali i konkurirali na tržištu, trebaju posvetiti svim segmentima koji mogu poboljšati njihovo poslovanje, pa tako i promociji svojih proizvoda. Kako bi se kupovne odluke kupaca mogle promijeniti u korist malih proizvođača, u ovom radu je istraženo kako na ispitanike na području Osječko- baranjske županije utječe promocija povrća te koje su njihove preferencije i mišljenja vezana za promociju pri kupnji povrća. Većina ispitanika tvrdi da bi više kupovali povrće manjih proizvođača da oni aktivnije ulažu u promociju svojih proizvoda. Najbolji načini promocije povrća za ispitanike su putem društvenih mreža (Facebook, Instagram), putem letaka i tiskanih oglasa u novinama te putem televizije. Najvažnije im je prilikom promocije povrća saznati informacije o cijeni, izgledu (veličina, oblik, boja) i podrijetlu proizvoda. Prilikom kreiranja promocije na društvenim mrežama, najprivlačniji oglasi za ispitanike su u kombinaciji teksta i slike. Ispitanici tvrde da ih kod unaprjeđenja prodaje najviše privlače akcije, a kod sekundarnih promocijskih aktivnosti najveći utjecaj ima promocija od usta do usta. Provedeno istraživanje može pomoći malim proizvođačima u kreiranju idealnog promocijskog miksa u prodaji povrća i dobivanju ostalih informacija koje će poboljšati uspješnost u poslovanju svakog malog proizvođača.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija), Biotehnologija, Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

haed.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Kristić, Jelena; Brus, Marlena; Lončarić, Ružica; Jelić Milković, Sanja
Uloga i važnost promocijskih aktivnosti pri kupnji povrća // Agroeconomia Croatica, 12 (2022), 2; 44-51 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
Kristić, J., Brus, M., Lončarić, R. & Jelić Milković, S. (2022) Uloga i važnost promocijskih aktivnosti pri kupnji povrća. Agroeconomia Croatica, 12 (2), 44-51.
@article{article, author = {Kristi\'{c}, Jelena and Brus, Marlena and Lon\v{c}ari\'{c}, Ru\v{z}ica and Jeli\'{c} Milkovi\'{c}, Sanja}, year = {2022}, pages = {44-51}, keywords = {promocija, promocijske aktivnosti, ogla\v{s}avanje, povr\'{c}e, dru\v{s}tvene mre\v{z}e}, journal = {Agroeconomia Croatica}, volume = {12}, number = {2}, issn = {1333-2422}, title = {Uloga i va\v{z}nost promocijskih aktivnosti pri kupnji povr\'{c}a}, keyword = {promocija, promocijske aktivnosti, ogla\v{s}avanje, povr\'{c}e, dru\v{s}tvene mre\v{z}e} }
@article{article, author = {Kristi\'{c}, Jelena and Brus, Marlena and Lon\v{c}ari\'{c}, Ru\v{z}ica and Jeli\'{c} Milkovi\'{c}, Sanja}, year = {2022}, pages = {44-51}, keywords = {promotion, promotional activities, advertising, vegetables, social networks}, journal = {Agroeconomia Croatica}, volume = {12}, number = {2}, issn = {1333-2422}, title = {The role and importance of promotional activities when buying vegetables}, keyword = {promotion, promotional activities, advertising, vegetables, social networks} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • CAB Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font