Pregled bibliografske jedinice broj: 1248580
Mogućnosti i perspektive tehnologije u nastavi glazbene kulture primarnog obrazovanja
Mogućnosti i perspektive tehnologije u nastavi glazbene kulture primarnog obrazovanja, 2020., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Pula
CROSBI ID: 1248580 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mogućnosti i perspektive tehnologije u nastavi
glazbene kulture primarnog obrazovanja
(Possibilities and perspectives of technology in the
teaching of musical culture in primary education)
Autori
Benazić, Deborah
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Pula
Datum
26.06
Godina
2020
Stranica
68
Mentor
Gortan-Carlin, Ivana Paula
Ključne riječi
glazbena kultura, informacijsko-komunikacijska tehnologija, primarno obrazovanje
(music culture, information and communications technology, primary education)
Sažetak
Glazba je sastavni dio svakog pojedinca, a u proteklom stoljeću i informacijsko-komunikacijska tehnologija postala je neizbježna u izvođenju nastavnog procesa. Treba biti svjestan toga da su učenici u većini slučajeva, što se tehnologije tiče, daleko ispred učitelja i roditelja jer su se rodili u vrijeme kada je ona nezaobilazna. Zbog toga se treba koristiti i upotrebljavati što češće jer će im tada nastavni sadržaj biti lako pamtljiv. Glazbena kultura provodi se u razrednoj nastavi jedan školski sat tjedno, a provodi se prema uputama trima aktualnim planovima i programima: nastavnom planu i programu, nacionalnom okvirnom kurikulumu te kurikulumu za predmet glazbena kultura. U radu su opisana i uspoređena sva tri programa. Tema ovog diplomskog rada su Mogućnosti i perspektive tehnologije u nastavi glazbene kulture primarnog obrazovanja. U ovome radu istraživane su različite aplikacije, programi te alati koji se mogu koristiti u odgojno-obrazovnom procesu nastave glazbene kulture primarnog obrazovanja. Također je istraženo mogu li se sastavnice svih triju navedenih programa uz pomoć aplikacija, programa te alata uspješno ostvariti. Iz dobivenih rezultata može se zaključiti da se uz alate Hot Potatoes, Plickers, Kahoot!, Audacity, Audiotool, Wordwall, Scratch i Micro:bit može uspješno obraditi velik dio glazbenih sastavnica. Budući da je rad pisan u vrijeme pandemije koronavirusa, dok je nastava u potpunosti odvijana online, ovi su alati pokazatelj da se tehnologijom mogu obraditi nastavni sadržaji, iako je vladajući stav da nije moguće u potpunosti zamijeniti učitelja. Također, za potrebe ovog rada, osmišljena je aplikacija Prepoznaj instrument u kojoj je naglasak na prepoznavanju zvuka, ali i izgleda instrumenta
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti, Glazbena umjetnost
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Profili:
Ivana Paula Gortan-Carlin
(mentor)